Fandom

Mroczne Więzienie

1537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Mroczne Więzienie (z ang. Prison Darkheart; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — więzienie znajdujące się na Bursztynowych Ziemiach Niewolniczych, które pojawia się w książkach Cressidy Cowell.

Opis

Więzienie, według mapy Siwobrodego Upiora, jest urządzone w ogromnym pniu drzewa, stanowiącym swoistą bramę do ogrodzonych Ziem Niewolniczych. Jest niezwykle obszerne, bowiem mieści wielką salę, w której setki niewolników spożywają posiłki oraz gromadzą się na apelach, a także cele dla nich.

Historia

How to Seize a Dragon's Jewel

Do Więzienia Niewolników trafia Czkawka, poszukujący Smoczego Klejnotu. Odwiedza wielką salę, gdzie natychmiast zostaje wciągnięty do grona niewolników, by wieczorem udać się do celi, w której mieszka razem z Eggingardą.

Każdego ranka więźniowie spotykają się w wielkiej sali na porannym apelu, by po chwili udać się na piaski Ziem Niewolniczych i rozpocząć poszukiwania klejnotu dla władcy, Alvina Przechery. Pod koniec powieści więzienie zostaje zaatakowane i zniszczone przez smoki uczestniczące w Smoczej Rebelii.

Zobacz też

Archipelag Barbarzyński

Archipelag Barbarzyński

Stworzyła Janinka11Stworzyła Janinka11
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki