FANDOM

Artykuł

Moldruffle (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka, należący do klasy ognistej, po raz pierwszy pojawiający się w grze School of Dragons.

Wygląd

Budową ciała Moldruffle przypomina Ostrykła - ma podobnego kształtu tułów, a prócz tego tylna para łap jest masywna i służy do chodzenia, podczas gdy przednia jest znacznie mniejsza i słabiej umięśniona.

Tułów smoka jest masywny, lecz aerodynamiczny. Stosunkowo niewielkie skrzydła są wyposażone w kolce w ich zgięciach. Ogon jest zakończony płaską płetwą, przypominającą tę, którą posiada Wrzeniec.

Pysk smoka jest lekko wydłużony, paszcza wyposażona jest w krótkie, ostre zęby. Na głowie wyrasta pięć par grubych, dużych, zagiętych do tyłu rogów oraz, jak większość smoków, jeden mniejszy róg nosowy. Żółte oczy są bardzo małe.

Na grzbiecie wyrastają krótkie, ostre, trójkątne kolce. Nie układają się one w równy rządek, lecz zajmują większą część grzbietu smoka. 

Moce i umiejętności

Ogień

Ogień, jakim zieje Moldruffle to ciągły, niezwykle dalekosiężny strumień ciemnopomarańczowych płomieni.

Piekło

Moldruffle potrafi gromadzić na powierzchni skrzydeł, grzbiecie i ogonie ogień, dzięki czemu jest on wzmocniony. Następnie smok nurkuje z zawrotną prędkością i niezwykłą precyzją ku zdobyczy. Umiejętność ta przypomina samozapłon Koszmara Ponocnika.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Jajo

JajoNoweSod
Jajo tego smoka pojawia się wyłącznie w grze School of Dragons. Ma ono owalny kształt. Posiada kolor odcieniu brązowego oraz nietypowe żłobienia na skorupie, przypominające wykuty w ścianie rysunek.

W grach

School of Dragons

Smok został oficjalnie udostępniony 5 maja 2015 roku. Jego jajo kosztuje 600 gemsów, a wykluwanie trwa 12 godzin.

Ciekawostki

Moldruffle (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Rockstomper, który figuruje w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako nazwany osobnik, nie zaś gatunek.

Wygląd

Smok to typowy Rockstomper, jeśli chodzi o swoją anatomię.

Moldruffle posiada jednolite, pomarańczowo-brązowe ubarwienie ciała, w okolicach podgardla i podbrzusza w jaśniejszym odcieniu. Na skrzydłach oraz błonie ogonowej występują jasnokremowe wzory, swoim układem przypominające fale.

Pojawienie się

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier