FANDOM

Mieczyk Junior - smok, przedstawiciel gatunku Gronkiel, który pojawia się w sezonie Na końcu świata, w odcinku Dobry Kafar nie jest zły.

WyglądEdytuj

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego skóra ma fioletową barwę z domieszką koloru niebieskiego, posiada również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska.

Pojawienie sięEdytuj

Smok pojawia się w Na końcu świata, w odcinku Dobry Kafar nie jest zły, kiedy to Czkawka wraz z Śledzikiem udaje się do Mrocznej Głębi. Gdzie w skalnej rozpadlinie odkrywają kilka Gronkieli, jednym z nich jest właśnie Mieczyk Junior. Zwierzęta jednak zachowują się dziwnie nieprzyjaźnie. Po chwili rozpadliną zaczyna toczyć się olbrzymi głaz, którego tylko szczęśliwym trafem unikają jeźdźcy i smoki, jednak głaz wraca tocząc się pod górę. Okazuje się, że jest to wielki i agresywny smok klasy kamiennej - Miażdżytłuk Kafar. Szczęśliwie jeźdźcom udaje się wydostać i uciec z wyspy, zabierając ze sobą Gronkiele.

Po powrocie na Koniec Świata okazuje się, że wszystkie smoki z Mrocznej Głębi przyleciały właśnie tam i nie dają się kontrolować.

Na szczęście ostatecznie okazało się, że możliwe jest porozumienie z dzikim smokiem, co Śledzik odkrył przypadkiem. Smok okazał się być jedynie samotny i zaakceptował towarzystwo innych smoków, dzięki czemu Mieczyk Junior wraz z innymi Gronkielami mógł wrócić na swoją wyspę.

W grachEdytuj

DreamWorks Dragons: Rise of BerkEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier