FANDOM

Dragon icon Mieczyk Junior
Tuffnut Junior
Podstawowe informacje
Imię Mieczyk Junior
Gatunek Gronkiel
Płeć samiec
Lokalizacja Mroczna Głębia
Pozostałe informacje
Debiut Dobry Kafar nie jest zły

Mieczyk Junior - smok, przedstawiciel gatunku Gronkiel, który pojawia się w sezonie Na końcu świata, w odcinku Dobry Kafar nie jest zły.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego skóra ma fioletową barwę z domieszką koloru niebieskiego, posiada również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska.

Pojawienie się

Smok pojawia się w Na końcu świata, w odcinku Dobry Kafar nie jest zły, kiedy to Czkawka wraz z Śledzikiem udaje się do Mrocznej Głębi. Gdzie w skalnej rozpadlinie odkrywają kilka Gronkieli, jednym z nich jest właśnie Mieczyk Junior. Zwierzęta jednak zachowują się dziwnie nieprzyjaźnie. Po chwili rozpadliną zaczyna toczyć się olbrzymi głaz, którego tylko szczęśliwym trafem unikają jeźdźcy i smoki, jednak głaz wraca tocząc się pod górę. Okazuje się, że jest to wielki i agresywny smok klasy kamiennej - Miażdżytłuk Kafar. Szczęśliwie jeźdźcom udaje się wydostać i uciec z wyspy, zabierając ze sobą Gronkiele.

Po powrocie na Koniec Świata okazuje się, że wszystkie smoki z Mrocznej Głębi przyleciały właśnie tam i nie dają się kontrolować.

Na szczęście ostatecznie okazało się, że możliwe jest porozumienie z dzikim smokiem, co Śledzik odkrył przypadkiem. Smok okazał się być jedynie samotny i zaakceptował towarzystwo innych smoków, dzięki czemu Mieczyk Junior wraz z innymi Gronkielami mógł wrócić na swoją wyspę.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Mieczyk Junior

Junior Tuffnut jr. - NBG

Junior Tuffnut jr. - NBG

Junior Tuffnut jr. Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ ekskluzywny
Poziom Szczerbatka brak
Dostępność podróże
Główne siedlisko Mroczna Głębia
Czas poszukiwania jaja 1 dzień 2 h
Czas wyklucia brak
Cena RoB-runa 150
Opis z gry
Tuffnut really has a knack for naming Dragons! He had to wrangle this wild Gronckle when its home was taken over by the Catastrophic Quaken.
Tłumaczenie
Mieczyk naprawdę ma talent do nazywania smoków! Musiał użerać się z tym dzikim Gronkielem, gdy jego dom został zajęty przez Miażdżytłuka Kafara.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki