Fandom

Miecia

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze32 Udostępnij

Miecia.png

Mieczyk z Miecią

Miecia (ang. Macy) — metalowa maczuga należąca do Mieczyka, w której wiking się zakochał. Pojawia się po raz pierwszy w odcinku Kto mgłą wojuje....

Wygląd

Maczuga jest zapewne nowa, ponieważ lśni i nie ma żadnych śladów używania. Główka jej jest idealnie okrągła, odbija obraz niczym lustro i jest nabita kolcami. Rękojeść prawdopodobnie jest drewniana i owinięta skórą. Prawdopodobnie jest wykonana z lepszej jakości stali. 

Historia

Miecia 1.png

Pierwsze spotkanie Mieczyka z Miecią

Broń pojawia się w odcinku Kto mgłą wojuje.... Zostaje przywieziona wraz z innymi przedmiotami na wyspę Berk przez Johanna Kupczego, który, jak się później okazało, wszystkie przedmioty zdobył od Berserka, który z kolei nabył te rzeczy na Skręćkarczych Bagnach.

Mieczyk zauważył leżącą przy burcie maczugę, podbiegł do niej i natychmiast ją wziął. Zaczął z nią "rozmawiać" (odpowiadając za broń). W następnych dniach zaczął irytować jeźdźców swoim zachowaniem, ponieważ wciąż "adorował" swoją broń i z nikim innym nie chciał rozmawiać. 

Chłopak załamał się, kiedy na wyspę przybyły Zaduśne Zdechy i ukradły cały metal z wioski, w tym jego maczugę. Mieczyk zbudował dla Mieci swoisty ołtarzyk, przed którym opłakiwał utratę ukochanej. O zniknięcie Maczusi obwinia Szpadkę, mówiąc, że ta była o nią zazdrosna. 

Po zakończonej sukcesem walce z Dagurem, mieszkańcy Berk odzyskali swoje metalowe przedmioty, w tym również Mieczyk swoją Miecię. 

Ciekawostki

Ołtarz Mieci.png

Ołtarzyk dla Mieci

  • Maczuga wygląda tak, jakby była wykonana z gronkielowego żelaza.
  • Mieczyk stworzył dla Mieci mały ołtarzyk w swoim domu.
  • Według Mieczyka, Miecia uwielbia oglądać zachody słońca.
  • Mieczyk podejrzewał, że Szpadka jest zazdrosna o Miecię.
  • Mieczyk podobno mówił Szpadce, że bardziej kocha Miecię, niż ją. Napisał to także na ścianie w jej pokoju.
  • Poza odcinkiem Kto mgłą wojuje... największa miłość Mieczyka jest wspomniana w trzecim sezonie serialu.

Inne Wiki

Losowa wiki