Fandom

Mglista Góra

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Training toothless.png

Tresowanie Szczerbatka na Mglistej Górze

Mglista Góra (ang. Badmist Mountain; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grach Dreamworks Dragons: Wild Skies, oraz DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

W grze Wild Skies

Do tego miejsca można dostać się wyłącznie z Urwiska Dzikich Smoków tylko na grzbiecie Koszmara Ponocnika, który ma dostatecznie silne skrzydła, żeby pokonać wiatr wiejący w dolinie i dostać się w góry. W lokalizacji tej można wytresować tylko jednego smoka, jakim jest Szczerbatek z gatunku Nocna Furia.

Mglista Góra stanowi głęboką dolinę otoczoną wysokimi szczytami, a tylko z jednej strony wychodzącą na ocean. Ląd, po którym porusza się gracz, porośnięty jest ciemnym lasem. Znajdują się w nim nieliczne kamienne posągi. Przez gęste korony drzew przedostają się nieliczne promienie słońca.

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Opis

Jest to jedno z miejsc znajdujących się w okolicy wyspy Berk, odwiedzanych przez Szczerbatka i Czkawkę podczas ich eksploracji.

Eksploracja

Mglista Góra
600px-Badmist Mountains.png
Rob.png
Poziom Szczerbatka 16
Dostępność zawsze
Czas eksploracji 2 godziny
Smocze jaja 1 jajo Sidlarza

1 jajo Wrzeńca 1 jajo Gronkiela

Ciekawostki

  • W grze Wild Skies, podczas przebywania na Mglistej Górze, w tle leci Forbidden Friendship w wykonaniu Johna Powella.
  • Miejsce jest położone w północnej części wyspy Berk.
  • Jest to jedno z ulubionych miejsc Szczerbatka.
  • Na górze zazwyczaj zalega gęsta mgła.

Zobacz też

Wild Skies

Wild Skies

Stworzył Rory1345Stworzył Rory1345
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki