FANDOM

Matka Pyskacza — nieznana z imienia kobieta, matka Pyskacza Gbura. Pojawia się tylko dwukrotnie w krótkometrażówce Legenda o smoku Gnatochrupie, niewiele wiadomo więc o tej postaci.

Wygląd

Jest to kobieta o drobnej, a jednocześnie otyłej budowie ciała. Ma wąskie, delikatne ręce, prawdopodobnie posiada również podobnej budowy nogi. Nosi zieloną tunikę z długimi rękawami, a na głowę założony ma maleńki hełm. Jej puszyste włosy o kolorze ciemnego blondu spięte są na końcach na kształt kłębków wełny. Kobieta używa metalowej tarczy, by odbijać promienie słoneczne na swoją twarz dzięki czemu może się opalać. 

Charakter

Osobowość matki Pyskacza jest znana tylko z odcinka Folwark zwierzęcy, gdzie Pyskacz opowiada, że jego matka była wredna i złośliwa, a jedna z kóz tak się jej bała, że przestała dawać mleko. 

Historia

Legenda o smoku Gnatochrupie

Kobieta pojawia się w krótkometrażówce dwukrotnie, jednak nie wygłasza żadnych kwestii. Płynie wraz z mężem i synem na ich statku między lodowymi górami. Widzimy jedynie, jak opala twarz za pomocą metalowego dysku. Później spogląda ze zdziwieniem na Pyskacza, który niespodziewanie wylądował na pokładzie łodzi.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie była znachorką. Można to wywnioskować z słów Pyskacza- "... tyle razy widziałem mamuśkę przy pracy, że w sumie mógłbym już na własną rękę..."

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier