Fandom

Matka Płomienia

1537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Artykuł
Dragon icon.png Matka Płomienia
Typhoomerang.png
Podstawowe informacje
Gatunek Tajfumerang
Płeć samica
Treser brak
Status żyje
Lokalizacja nieznana
Rodzina
Dzieci Płomień
brat Płomienia
siostra Płomienia
Pozostałe informacje
Debiut Okrutna parka

Matka Płomienia (ang. Torch's Mother) - przedstawicielka gatunku Tajfumerang, matka małego Płomienia i dwójki jego rodzeństwa, znalezionego przez Czkawkę w lesie. Smoczyca pojawia się w serialu Jeźdźcy smoków i w grze Rise of Berk.

Wygląd

Jest to w pełni dojrzały, dorosły przedstawiciel gatunku Tajfumerang. Ma czerwoną skórę z przebłyskiem różu, białe krawędzie skrzydeł, brzuch oraz koniuszek ogona, małą głowę oraz wyrastające z niej grube, szare rogi.

Charakter

Matka Płomienia jest agresywna, jeśli jej dzieciom zagraża niebezpieczeństwo. Atakuje zarówno ludzi, jak i smoki, gdy zauważy brak chociaż jednego. To wskazuje na fakt, iż jest troskliwą matką. Miała troje piskląt (które obecnie są już dorosłe):

Historia

Jeźdźcy smoków

Smoczyca pojawia się w czwartym odcinku pierwszego sezonu Jeźdźców Smoków pt. Okrutna parka. Kiedy zauważa brak jednego ze swoich trzech piskląt (Płomienia), podpala las i rozpoczyna gorączkowe poszukiwania. Podświadomie jej obecność na wyspie i gniew wyczuwa Szczerbatek. Smok usiłuje ostrzec Czkawkę, który przygarnął Płomienia i zaopiekował się nim. 

Tymczasem matka przez cały czas szuka zagubionego synka, z wściekłości wypalając sporą część lasu i terroryzując wyspę Berk. Zostawia charakterystyczne wypalone spiralne znaki na ziemi.

Nierozumiany przez Czkawkę Szczerbatek samodzielnie udaje się do lasu, by zbadać niebezpieczeństwo. W nocy odnajduje matkę, którą dyskretnie obserwuje zza drzewa, i przerażony znów usiłuje przekazać to Czkawce. Jednak uparty chłopak leci z nim do Zatoczki i tam go zostawia, w obawie o niepokojące zachowanie smoka. 

W końcu to Mieczyk i Szpadka informują resztę jeźdźców o wypalonych w lesie znakach, podobnych do tych zostawianych przez małego Płomienia. Wszyscy lecą to sprawdzić i stają oko w oko z rozwścieczoną smoczycą. Widząc swojego syna w rękach Czkawki, rozpoczyna pościg za chłopakiem. Czkawka jednak nie może pozbyć się Płomienia, który ciągle leciał za nim. Chłopak wskakuje do Zatoczki i z powrotem zasiada na grzbiecie Szczerbatka, przepraszając go za swą ślepotę. Uciekają przed matką Płomienia i wykorzystują jej słabą zwrotność, podrywając się tuż przy ziemi. Smoczyca nie potrafi się poderwać i ląduje na ziemi, gdzie przestraszony Płomień wraca do matki. Cała rodzina, także rodzeństwo pisklaka, wraca do domu.

W grach

Rise of Berk

Matka Płomienia (ang. Torch's Mother) jest unikalnym, legendarnym smokiem, dostępnym wyłącznie podczas specjalnych promocji. Smoka można kupić za runy lub znaleźć podczas eksploracji.

Torch's Mother

Torch's Mother-NQ.png

Torch's Mother-NQ.png

MatkaPłomienia1.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikatowy legendarny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko zależy od promocji
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia nie dotyczy
Cena RoB-runa.png 1 200
Opis z gry
This Typhoomerang mother went on a rampage searching for her baby when he was accidentally "rescued" by Hiccup. Talk about an over-bearing parent!
Tłumaczenie
Ta matka Tajfumeranga wpadła w szał szukając swojego dziecka, kiedy przypadkowo zostało "uratowane" przez Czkawkę. To dopiero opiekuńczy rodzic!

Ciekawostki

  • Matka Płomienia jest pierwszym, dorosłym Tajfumerangiem, którego możemy zobaczyć w serialu.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki