Fandom

Maskonur

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

SoDMaskonur.png
Maskonur (ang. puffin) - jeden z gatunków ptaków pojawiających się tylko i wyłącznie w grze School of Dragons. Ptaki te dodane do gry zostały wraz z aktualizacją "Icestorm Island". Choć nie pojawiają się one w filmach, możliwe, iż mimo to zamieszkują okolice wyspy Berk.

Wygląd

Maskonur jest ptakiem morskim, o sylwetce z zaokrągloną, dużą głową i krótkimi, pomarańczowymi nogami. Jest on pokryty czarnymi piórami na grzbiecie, skrzydłach, czubku głowy i szyi, zaś pióra na piersi i brzuchu zwierzęcia są białe. Maskonura wyróżnia krótki, garbaty, ale silny dziób, ma on szarą nasadę, z dalszą częścią opatrzoną w żółte i pomarańczowe pasy (karby). U nasady dzioba znajdują się żółte narośle.

Pojawienie się

School of Dragons

Maskonury nie mają zbyt dużego znaczenia w grze, podobnie jak pozostałe zwierzęta hodowlane. Kosztują one 1500 monet zaś jedzenie dla nich jest w cenie 100 monet. Można umieścić je na Puffin Perch (1555 monet), czyli po prostu skale maskonurów. Wszystkie przedmioty, związane z tymi ptakami, stają się dostępne w sklepie, po osiągnieciu szesnastego poziomu, jednak ptaki oraz ich habitat, możemy zdobyć w skrzyni po wygranej walce z Berserkami lub Łupieżcami. Spotkamy je na Icestorm Island, gdzie pojawiają się po raz pierwszy w jednej z misji, kiedy wybrudziły dom Pleśniaka. Możemy je również kupić w sklepie i hodować na swojej farmie, aby po nakarmieniu pozyskiwać ich pióra (1 sztuka po nakarmieniu), które możemy później sprzedać, ponieważ nie są one potrzebne w żadnej misji.

  • Skała dla Maskonurów w Sklepie
  • Maskonur
  • Karma dla tych ptaków
  • Pióro otrzymywane po nakarmieniu
  • Maskonury, znajdujące się nad domem Pleśniaka|
  • Maskonur na skale na farmie

Inne Wiki

Losowa wiki