Fandom

Mala

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Artykuł
Humans ico.png Mala
Mala.png
Podstawowe informacje
Imię Mala
Tytuły Królowa Mala
Przywódczyni Obrońców Skrzydła
Płeć kobieta
Smok Eruptodon (czczony)
Przyjaciele Throk
Wrogowie Łowcy Smoków
Klan Obrońcy Skrzydła
Status żyje
Lokalizacja Caldera Cay
Wygląd
Oczy zielone
Włosy blond
Broń szabla
Pozostałe informacje
Głos ANG Adelaide Kane
Debiut Defenders of the Wing (część 1)

Mala - przywódczyni i królowa organizacji znanej pod nazwą Obrońcy Skrzydła. Czci smoki i działa przeciwko ich wrogom, Łowcom Smoków. Debiutuje w odcinku Defenders of the Wing (część 1).

Wygląd

Kobieta jest wysoka i szczupła, zawsze chodzi wyprostowana. Ma okrągłą głowę i włosy koloru blond. Nosi charakterystyczny, ciemny strój ze złotymi zdobieniami i krawędziami. Na dole połów jej stroju znajdują się złote wizerunki smoka Eruptodona

Charakter

Kobieta jest niezwykle dumna i poważna. Podejrzliwie traktuje każdego nieznajomego i decyduje o ich losie. Nie zadowalają jej byle argumenty i aby komuś zaufać, musi poznać daną osobę naprawdę dobrze oraz przetestować jej charakter i umiejętności. Manipuluje również zeznaniami oraz wyciąga pojedyncze słowa, by zdezorientować przesłuchiwanego.

Jako przywódczyni i królowa Obrońców Skrzydła, kobieta szanuje i czci wszystkie smoki. Ich bezpieczeństwo oraz komfort są celem nadrzędnym, ważniejszym nawet od własnych interesów. Mala tym samym zaznacza, że to nie ona stoi najwyżej w hierarchii Obrońców Skrzydła, tylko właśnie smoki. 

Umiejętności

Mala bardzo dobrze zna smoki oraz w jaki sposób się z nimi obchodzić. Dysponuje ogromną wiedzą na temat rozmaitych gatunków smoków, wie znacznie więcej niż przez kilka lat zdołali nauczyć się Jeźdźcy, a nawet zaskakuje ich umiejętnością panowania nad smokami, które oni uważają za niemożliwe do wytresowania. Podstawowym narzędziem do uspokajania smoków jest specjalny owoc, który gasi agresję w nawet najbardziej rozjuszonych smokach. 

Historia

Kobieta i jej plemię pojawiają się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata i debiutują w odcinku Defenders of the Wing (część 1). Jeźdźcy trafiają na ich wyspę, gdzie zostają pojmani przez ukrytych w lesie strażników i trafiają do wioski Obrońców, a tam przed oblicze Mali. Ta przeprowadza wstępne przesłuchiwanie, po czym każe ich uwięzić i stawia przed sądem kolejnego dnia. Nie wydaje się przekonana historią Jeźdźców, a także faktem, że wytresowane przez nich smoki są wobec nich lojalne. Dopiero po próbie wytresowania Szybkich Szpicy i interwencji smoków w obronie Jeźdźców, Mala postanawia im zaufać, jednocześnie zastrzegając, że jeśli przejawią zdradę, zabije ich. Następnie oprowadza Jeźdźców po wiosce, zdradzając kilka sekretów na temat utrzymywania przyjaźni ze smokami. Przybliża im również sylwetkę Eruptodona. Wówczas wszyscy zauważają, że z wulkanu wydostaje się dym, i wszyscy udają się w tamtą stronę. Mala odkrywa zniknięcie Eruptodona i, zauważywszy strzałę Łowców, podejrzewa Czkawkę o współpracę z Łowcami Smoków. Postanawia ich zabić. 

Ciekawostki

  • Mala jest pierwszą kobietą, będącą przywódcą plemienia. 
  • Postać Mali mogła być zainspirowana postacią Valki oraz pierwotnemu rozwojowi jej historii i charakteru. Zgodnie z pierwotnymi scenariuszami do filmu Jak wytresować smoka 2, Valka miała początkowo zaufać swojej rodzinie, lecz stracić zaufanie na widok statków oraz armii atakującej Smocze Sanktuarium i zwrócić się przeciwko rodzinie. Podobnie dzieje się z Malą, która postanawia zaufać Jeźdźcom, lecz w wyniku nieporozumienia i zbiegu okoliczności zwraca się przeciw nim.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki