Fandom

Magnus

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Humans ico.png Magnus
Magnus.png
Podstawowe informacje
Płeć mężczyzna
Klan Wandale
Status żyje
Lokalizacja Berk
Wygląd
Włosy brązowe
Pozostałe informacje
Debiut Smocze Oko pana tuczy (część 2)

Magnus - jeden z wikingów należących do plemienia Wandali, pojawiający się w Na końcu świata.

Wygląd

Jest to średniego wzrostu, dobrze zbudowany wiking. Na jego głowie spoczywa mały hełm z dwoma, prostymi, ostrymi szpikulcami, znajdującymi się po bokach przedmiotu. Na czubku hełmu znajdują się również trochę mniejsze, metalowe kolce ułożone w wzór irokeza. Magnusa charakteryzuje bujna broda i długie wąsy, w kolorze brązowym. Jako broni mężczyzna używa topora.

Charakter

Nie wiele wiemy o jego charakterze, choć możemy się domyślać, iż jest on wikingiem nieostrzonym i nierozważnym, ponieważ wpadł w pułapkę na smoki. Dodatkowo sądząc po tonie z jakim rozmawiał z Pyskaczem możemy wywnioskować, że jest on również bardzo nerwowy.

Historia

Na końcu świata

Pojawia się on w 3 sezonie serialu, w odcinku Smocze Oko pana tuczy (część 2). Kiedy to przybywa z prośbą o pomoc do Pyskacza, który zastępuje Gothi w jej obowiązkach. Magnus ma problem, bowiem wszedł w jedną ze starych pułapek na smoki i nie może się jej pozbyć.

Pyskacz szybko i sprawnie zdejmuje pułapkę z nogi mężczyzny, po czym polewa ją substancją z fiolki na, której widnieje podobizna kałamarnicy. Zdaniem wikinga ma ona oczyścić ranę, jednak ta zaczyna płonąć, przez co noga Magnusa staje w płomieniach. Przerażony Pyskacz gasi ogień wodą z wiaderka, które dodatkowo uderza poszkodowanego wikinga w głowę, przez co Magnus mdleje. Pyskacz zdejmuje mężczyznę z podestu tak jakby nic się nie stało i wraca do pracy.

Ciekawostki

  • Takie samo imię zdaniem Pyskacza, powinna nosić Hildegarda.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki