FANDOM

Męka Pleśniaka (ang. Mildew's Misery; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - przedstawiciel gatunku Wrzeniec, jeden ze smoków pojawiających się w serialu w odcinku Smoczy kwiat oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Wrzeniec ten wygląda jak wszystkie smoki z tego gatunku. W serialu jest barwy morsko-zielonej, zaś w grze niebieskiej. Prawdopodobnie nie jest w pełni dorosłym osobnikiem, gdyż jest znacznie mniejszy od Wrzeńka.

Charakter

Smok ten jest dość agresywny. Zaciekle atakuje, by zdobyć coś, na czym mu zależy, jednak gdy już to zdobędzie, staje się łagodny i wycofuje się.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok pojawia się w odcinku Smoczy kwiat. Jeźdźcy smoków, wraz z Pleśniakiem (którego wzięli na wyprawę w ramach kary za doprowadzenie do otrucia smoków), wyruszają na ocean w poszukiwaniu Wrzeńca. Potrzebowali zdobyć jego jad, aby przyrządzić antidotum na chorobę wywołaną przez niebieskie oleandry. Wrzeniec, zwabiony zapachem kwiatów, wyłania się z oceanu i atakuje statek. Najbardziej boi się go właśnie Pleśniak, który podczas ucieczki wpada w miskę z kwiatami, wskutek czego kilka z nich osiada na jego ubraniu. Wrzeniec gryzie go w pośladki i zjada kwiat, po czym wycofuje się do morza.

W grach

Rise of Berk

Smok ten jest dostępny w grze wyłącznie podczas specjalnych okazji.

Ciekawostki

  • Między serialem, a grą pojawiła się pewna niezgodność. Bowiem smok ten w serialu miał morsko-zieloną barwę, w grze jednak został przedstawiony w kolorze niebieskim.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier