Fandom

Męka Pleśniaka

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Dragon icon.png Męka Pleśniaka
Wp 1.jpg
Podstawowe informacje
Gatunek Wrzeniec
Wrogowie Pleśniak
Status żyje
Pozostałe informacje
Debiut Smoczy kwiat

Męka Pleśniaka (ang. Mildew's Misery; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - przedstawiciel gatunku Wrzeniec, jeden ze smoków pojawiających się w serialu w odcinku Smoczy kwiat oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Wrzeniec ten wygląda jak wszystkie smoki z tego gatunku. W serialu jest barwy morsko-zielonej, zaś w grze niebieskiej. Prawdopodobnie nie jest w pełni dorosłym osobnikiem, gdyż jest znacznie mniejszy od Wrzeńka.

Charakter

Smok ten jest dość agresywny. Zaciekle atakuje, by zdobyć coś, na czym mu zależy, jednak gdy już to zdobędzie, staje się łagodny i wycofuje się.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok pojawia się w odcinku Smoczy kwiat. Jeźdźcy smoków, wraz z Pleśniakiem (którego wzięli na wyprawę w ramach kary za doprowadzenie do otrucia smoków), wyruszają na ocean w poszukiwaniu Wrzeńca. Potrzebowali zdobyć jego jad, aby przyrządzić antidotum na chorobę wywołaną przez niebieskie oleandry. Wrzeniec, zwabiony zapachem kwiatów, wyłania się z oceanu i atakuje statek. Najbardziej boi się go właśnie Pleśniak, który podczas ucieczki wpada w miskę z kwiatami, wskutek czego kilka z nich osiada na jego ubraniu. Wrzeniec gryzie go w pośladki i zjada kwiat, po czym wycofuje się do morza.

W grach

Rise of Berk

Smok ten jest dostępny w grze wyłącznie podczas specjalnych okazji.

Mildew's Misery

Męka pleśniaka.png

Męka pleśniaka.png

Miseryy.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikatowy legendarny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko zależy od promocji
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia 3 dni
Cena RoB-runa.png 5 000
Opis z gry
Who knew that the Scauldron could eat an Oleander flower without getting sick? Not Mildew! He learnt the hard wayis unique Scauldron ruined his plan, and saved the dragons on Berk!
Tłumaczenie
Kto wiedział, że ten Wrzeniec może jeść niebieskie oleandry i nie zachorować? Nie Pleśniak! Doświadczył tego boleśnie, gdy ten unikalny Wrzeniec pokrzyżował jego plany i uratował smoki na Berk!

Ciekawostki

  • Między serialem, a grą pojawiła się pewna niezgodność. Bowiem smok ten w serialu miał morsko-zieloną barwę, w grze jednak został przedstawiony w kolorze niebieskim.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki