FANDOM

Artykuł

Lump (brak polskiego tłumaczenia) — smok z gatunku Ostrykieł, po raz pierwszy pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2.

Wygląd

Lump to smok z gatunku Ostrykieł, który stracił prawą tylną łapę przez jedną z pułapek Drago. Pomimo brakującej nogi, Lump jest bardzo aktywny, zabawny i przyjazny wobec każdego, kto znajduje się w Smoczym Sanktuarium. Barwa jego ciała jest mieszaniną kolorów - jasnoniebieski z pomarańczowymi plamami i jaśniejszym podbrzuszem.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Lump stracił prawą tylną łapę przez jedną z żelaznych pułapek wykonanych przez Drago Krwawdonia i jego ludzi. Został uratowany przez Valkę, która opiekowała się nim wraz z innymi rannymi smokami w Smoczym Sanktuarium.

Lump pojawia się po raz pierwszy w filmie Jak wytresować smoka 2. Jest jednym z trzech smoków, na których Valka pokazywała krzywdy wyrządzone przez Drago, obok Gruffa i Kroplorwija.

Później, kiedy Oszołomostrach Drago zabił Alfę, przejął kontrolę nad wszystkimi smokami z sanktuarium, w tym nad Lumpem. Użył ich do ataku na Berk. Lump odzyskał nad sobą panowanie na koniec filmu, gdy Szczerbatek pokonał Oszołomostracha, po czym zamieszkał na Berk.

Relacje

Valka

Podczas swojej misji ratowania smoków z rąk łowców, Valka (wraz z Chmuroskokiem) ocaliła między innymi Lumpa. Rannego smoka zabrała do Smoczego Sanktuarium i tam zaopiekowała się nim, zyskując nieograniczone zaufanie i przyjaźń Lumpa. Smok jest usposobiony spokojnie wobec niej, lecz także wobec innych ludzi.

Alfa

Tak jak wszystkie smoki mieszkające w Sanktuarium (oczywiście, prócz Szponiaków ) Lump znajduje się pod opieką i rozkazami wielkiego Oszołomostracha. Choć nie zostało to bezpośrednio pokazane w filmie, Lump kłania się swojemu królowi i wypełnia jego rozkazy.

W grach

Rise of Berk

Lump jest jednym z unikalnych smoków możliwych do zdobycia w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk wyłącznie podczas specjalnych okazji. Jednak w grze posiada obie tylne łapy zdrowe. 

Lump

Lump-NQ

Lump-NQ

Jajo lump rise

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikatowy legendarny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko zależy od promocji
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia 12 godzin
Cena RoB-runa 1 200
Opis z gry
This Snafflefang lost a leg to a trapper's iron trap. He was rescued by Valka and nursed back to health and is now naturally curious and welcoming to new Dragons.
Tłumaczenie
Ten Ostrykieł stracił nogę w żelaznej pułapce łowców. Został uratowany przez Valkę i przywrócony do zdrowia, a obecnie jest ciekawski i przyjacielski wobec nowych smoków.

Ciekawostki

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier