FANDOM

Luminous Krayfin rozwija się w wilgotnym środowisku i musi jeść Smoczy Kwiat, najniebezpieczniejszy ze wszystkich innych. Tylko wtedy może stać się Lewiatanem. Ekstremalnie niebezpieczne. Módl się, abyś nigdy nie spotkał go na morzu.

School of Dragons; nieoficjalne tłumaczenie

Luminous Krayfin (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka klasy wodnej, pojawiający się jedynie w grze School of Dragons.

Wygląd

Smok na pierwszy rzut oka przypomina przerośniętego żółwia. Cechuje go dość duża, okrągła głowa, średniej wielkości oczy oraz zęby wystające z górnej szczęki. Na czubku posiada również charakterystyczną, małą błonę. Łeb ten osadzony jest na niezbyt masywnej w stosunku do reszty szyi.

Dość zauważalną cechą u Luminous Krayfina jest skorupopodobna, ozdobiona tępymi wypustkami narośl na grzbiecie smoka. Prawpodobnie ma ona zadanie obronne. To, co wyróżnia ten gatunek od większości innych to obecność, zamiast palców, płetwy, podobne do tych, jakie ma Tide Glider, z tą różnicą, iż Krayfin posiada ich dwie pary, nie jedną.

Siedlisko i dieta

Smoki z tego gatunku zamieszkują względnie wilgotniejsze rejony oraz morza i oceany.

Jak niemalże każdy smok, Krayfiny prawdopodobnie odżywiają się rybami lub innym mięsem zwierzęcym. Spożywają również specjalne kwiaty znane jako Dragon Bloom, dzięki którym mogą osiągnąć rangę Lewiatana (innej nazwy tytanów dla smoków klasy wodnej).

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

W grach

School of Dragons

Smok po raz pierwszy pojawia się właśnie w tej grze, jako nowy gatunek w rozszerzeniu Secret of the Leviathan.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki