FANDOM

Ludzie Ereta (nazwani z imion) to bohaterowie występujący w filmie Jak wytresować smoka 2. Są łowcami smoków i służą Eretowi, a za jego pośrednictwem Drago Krwawdoniowi. Należą do nich między innymi: Ug, Malutki oraz Bezzębny, a także mężczyzna niepoznany z imienia.

Charakter

Wszyscy mężczyźni mają dość podobne charaktery. Są strachwili, nieśmiali i niezbyt zaradni, ponieważ wszystkie zadania zleca im Eret. Czasami, chodź rzadko, odzywają się, odpowiadając na pytania lub uzupełniając wzajemnie swoje wypowiedzi.

Nie są zbyt inteligentni ani sprytni. Zamiast tego szczerze odpowiadają na pytania, nawet jeśli mieliby w ten sposób zachęcić wroga. Są również ciekawscy, a ich ciekawość często przewyższa ostrożność.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Czkawka i Astrid po raz pierwszy spotykają Ereta i jego ludzi, gdy przybywają do zniszczonego fortu, z którego ulatniający się dym widać było z klifu nad Swędzipachą. Jeden z ludzi Ereta informuje resztę o zbliżających się smokach, wskutek czego zestrzelona zostaje Wichura. Przyjaciele poznają ludzi Ereta, którzy jednak nie przedstawiają się. Jeden z nich informuje ich o niecierpliwości i okrucieństwie Drago Krwawdonia.

Później Czkawka ze swoją partnerką z własnej woli przybywają na statek Ereta, by podstępem zachęcić ich do zaprowadzenia do Krwawdonia. Jeźdźcy ukrywają się pod pokładem, zostawiając łowcom ich smoki oraz Piekielnik. Jeden z ludzi Ereta przyznaje się, że słabo umieją pływać. Jednak z zainteresowaniem oglądają broń, wypuszczając gaz Zębiroga Zamkogłowego i niechcący podpalając go. Kiedy jeźdźcy z Berk przybywają Czkawce na ratunek, Pyskacz Gbur uderza swoim młotem Ereta, a później także pozostałych, w głowy.

Kiedy następnym razem Astrid i Wichura chcą porwać Ereta, by zmusić go do wskazania kryjówki Drago, wszyscy łowcy obecni na pokładzie przykładają sobie lód do głów. Gdy Eret w końcu zostaje porwany, jeden z ludzi krzyczy za nim "Erecie, synu Ereta!".

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier