Fandom

Ludzie Ereta

1537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Humans ico.png Ludzie Ereta
Eret.png
Podstawowe informacje
Imię Ug

Malutki
Bezzębny
nienazwany

Płeć mężczyźni
Przyjaciele Eret
Klan nieznany
Status żyją
Lokalizacja prawdopodobnie Berk
Pozostałe informacje
Głos ANG Andrew Ableson (Ug)

Gideon Emery (Malutki)
Randy Thom (Bezzębny)
Simon Kassianides (nienazwany)

Dubbing PL Janusz Wituch (Ug)

Krzysztof Pluskota (Malutki)

Debiut Jak wytresować smoka 2

Ludzie Ereta (nazwani z imion) to bohaterowie występujący w filmie Jak wytresować smoka 2. Są łowcami smoków i służą Eretowi, a za jego pośrednictwem Drago Krwawdoniowi.

Imiona

Znane są imiona trzech mężczyzn, imię czwartego nie jest znane, jednak nie wiadomo, które z nich do kogo należy. Brzmią one:

  • Ug
  • Malutki
  • Bezzębny

Wygląd

Wszyscy mężczyźni mają na brodzie taki sam srebrny znak, jaki ma Eret. Wskazuje to na ich przynależność do jakiegoś, nieznanego, plemienia. Wszyscy są także podobnego wzrostu, niżsi od Ereta.

Pierwszy z ludzi jest dość niski i niezbyt gruby. Ma wydłużoną twarz o bardzo wysokim podbródku. Nosi szarą, futrzaną kamizelę, a także beżową, długą czapkę z uszami, mającą brązowe zdobienia.

Drugi z nich jest nieco wyższy, lecz gruby. Nosi beżową tunikę ze srebrzystymi zdobieniami. Głowa ma owalny kształt, spoczywa na niej wysoka, trójkątna czapka w paski i inne kolorowe wzory. Podbródek jest nieco wystający. Bródka jest średniej długości i rzadka, opada na klatkę piersiową w dwóch paskach.

Trzeci mężczyzna również jest niski i dość gruby. Jego głowa jest szeroka i ma owalny kształt. Nosi brązową tunikę z długimi rękawami i charakterystyczny szary płaszcz z grubym kapturem z futrem dookoła. Trzyma w dłoniach niewielką broń przypominającą bumerang, nabijaną kolcami, służącą prawdopodobnie do rzucania w smoki i zabijania ich. 

Czwarty mężczyzna ma brązową tunikę ze średniej długości rękawami i futrzaną kamizelę. W dłoni trzyma włócznię, zaś na głowie nosi granatowo-brązową czapkę.

Charakter

Wszyscy mężczyźni mają dość podobne charaktery. Są strachwili, nieśmiali i niezbyt zaradni, ponieważ wszystkie zadania zleca im Eret. Czasami, chodź rzadko, odzywają się, odpowiadając na pytania lub uzupełniając wzajemnie swoje wypowiedzi.

Nie są zbyt inteligentni ani sprytni. Zamiast tego szczerze odpowiadają na pytania, nawet jeśli mieliby w ten sposób zachęcić wroga. Są również ciekawscy, a ich ciekawość często przewyższa ostrożność.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Czkawka i Astrid po raz pierwszy spotykają Ereta i jego ludzi, gdy przybywają do zniszczonego fortu, z którego ulatniający się dym widać było z klifu nad Swędzipachą. Jeden z ludzi Ereta informuje resztę o zbliżających się smokach, wskutek czego zestrzelona zostaje Wichura. Przyjaciele poznają ludzi Ereta, którzy jednak nie przedstawiają się. Jeden z nich informuje ich o niecierpliwości i okrucieństwie Drago Krwawdonia.

Później Czkawka ze swoją partnerką z własnej woli przybywają na statek Ereta, by podstępem zachęcić ich do zaprowadzenia do Krwawdonia. Jeźdźcy ukrywają się pod pokładem, zostawiając łowcom ich smoki oraz Piekło. Jeden z ludzi Ereta przyznaje się, że słabo umieją pływać. Jednak z zainteresowaniem oglądają broń, wypuszczając gaz Zębiroga Zamkogłowego i niechcący podpalając go. Kiedy jeźdźcy z Berk przybywają Czkawce na ratunek, Pyskacz Gbur uderza swoim młotem Ereta, a później także pozostałych, w głowy.

Kiedy następnym razem Astrid i Wichura chcą porwać Ereta, by zmusić go do wskazania kryjówki Drago, wszyscy łowcy obecni na pokładzie przykładają sobie lód do głów. Gdy Eret w końcu zostaje porwany, jeden z ludzi krzyczy za nim "Erecie, synu Ereta!".

Inne Wiki

Losowa wiki