FANDOM

Loki's Maze

Labirynt jest otwarty jedynie jesienią

Loki's Maze of Mayhem lub też Loki's Maze - lokacja pojawiająca się w grze School of Dragons wprowadzona w jesiennej aktualizacji 6 października 2015.

Opis

Lokacja jest labiryntem zlokalizowanym w jaskini na Berk. Po wejściu do miejsca spotykamy bramę, podobną do tej na Icestorm Island. Następnie idąc korytarzem napotykamy na różne, wyskakujące imitacje zjaw. Po przejściu pierwszej części labiryntu dochodzimy do kilku drzwi, tylko jedne prowadzą dalej. Później musimy uciekać przed Szeptozgonami. Kiedy już znajdziemy drogę ucieczki trafiamy do groty pełnej Straszliwców. Po wykonaniu zadania idziemy dalej. Napotykamy tam kolejne wyzwanie. Musimy nie tylko przejść przez labirynt, ale i zapamiętać znaki, gdyż tylko skoczenie na odpowiedni powoduje, że nie spadniemy do rzeki. Kiedy już ukończymy wszystkie misje napotykamy Krzykozgona. Swoim krzykiem niszczy półkę skalną, przez co spadamy w otchłań. Tam czeka na nas skarb: dwa hełmy oraz 100 monet.

Mini-grę można przechodzić wiele razy i za każdym razem otrzymywać wyżej wymienione nagrody.

Zobacz też