FANDOM

Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 2015-04-02 155608

Lodowa jaskinia (ang. ice cove; nieoficjalna nazwa) - jaskinia pojawiająca się w grze School of Dragons. Jest to główna część Icestorm Island.

Opis

Jaskinia jest stosunkowo duża. Mimo położenia w lodowej wyspie znajdują się tam duże obszary bez śniegu. W jednej z misji dowiadujemy się od Skuldera, że powodem tego są termalne źródła znajdujące się w jaskini. Mimo to wejście do niej jest niesamowicie zimne. Dlatego też aby wejść do jaskini musimy wykonać misję w której dostajemy od Johanna specjalny płaszcz. Znajduje się on w książce, w zakładce z ubraniami.

Znaleźć można w niej też Pradawne Miasto, w którym mieszkali wikingowie zaprzyjaźnieni z Gronciclami. W mieście możemy znaleźć medalion otwierający drzwi do skarbca, w którym trzymali złoto, zbroje i tajemniczy artefakt, który wydaje się być soczewką do Smoczego Oka. Spotykamy tam też stary statek z poszarpanym żaglem, a na nim symbol taki jak na Kosiarzu.

Ciekawostki

  • Skały w jaskini są tak rozmieszczone, że spokojnie można tam podróżować Szybkim Szpicem.
  • Jest tam jaskinia do której można się dostać tylko na szybkim szpicu.
  • W grocie można spotkać Groncicle.
  • Gdy już wejdziemy w ciepłych ubraniach potem można zdjąć je i założyć inne.

Galeria

Zobacz też