FANDOM

Lil Lullaby (brak polskiego tłumaczenia) - smok, pisklę z gatunku Gromogrzmot, pojawiające się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Harmonia nieidealna oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku, będących w tym samym wieku. Gromogrzmot ma granatową barwę skóry, posiada jaśniejsze podbrzusze, spód skrzydeł i dolną część pyska. Podobnie jak wszystkie smoki z tego gatunku, posiada również liczne, białe kropki pokrywające jego ciało.

Charakter

Smok ten jest bardzo ufny, nawet wobec obcych sobie ludzi i smoków, bowiem bez problemu dał się uwolnić jeźdźcom, a ponadto spokojnie i posłusznie podążał za nimi gdy ci prowadzili go do matki.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Dziki Gromogrzmot wraz z młodym

Earsplitter wraz ze swym młodym.

Smok ten pojawia się w odcinku Harmonia nieidealna, gdzie został uwięziony przez Śmiercipieśnia w bursztynie. Ostatecznie zostaje on uratowany przez jeźdźców i oddany matce.

Na koniec oba dzikie smoki żegnają się z jeźdźcami, po czym odlatują.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Lil Lullaby

Lil Lullaby -

Lil Lullaby egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ ?
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko Melody Island
Czas poszukiwania jaja 1 godzina
Czas wyklucia 14 dni
Cena RoB-runa 3500
Opis z gry
This baby Thunderdrum got caught in the Deathsong's amber trap. Luckily, the Rider were able to help him out!
Tłumaczenie
Ten młody Gromogrzmot został złapany w bursztynową pułapkę Śmiercipieśnia! Na szczęście Jeźdźcy zdołali mu pomóc!

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier