FANDOM

Artykuł
Dragon icon.png Lider Szybkich Szpiców
Dis 04.jpg
Podstawowe informacje
Imię brak
Gatunek Szybki Szpic
Płeć samiec
Status żyje
Pozostałe informacje
Debiut Wielki lód

Lider Szybkich Szpiców (ang. Speed Stinger Leader) — smok z gatunku Szybki Szpic, działający jako przywódca stada. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Wielki lód, później w grze Rise of Berk.

Wygląd

W przeciwieństwie do pozostałych Szybkich Szpiców, alfa ma kolor zielono-czerwony oraz większy grzebień na głowie. Ten oraz dwa mniejsze na grzbiecie są koloru czerwonego, podobnie jak kolec jadowy. Smok ma też na niemal całym ciele (prócz brzucha) czerwone pręgi. Jest nieco wyższy od innych przedstawicieli gatunku. Oczy, tak samo jak u innych smoków, ma krwistoczerwone i przebiegłe. Lider posiada na ogonie kolec, którym wstrzykuje jad.

Charakter

Jako przywódca stoi na czele stada i jest bardziej agresywny niż pozostałe osobniki. W trakcie walki nie pokazuje on strachu, a jego zdolności bojowe są bardzo imponujące oraz o wiele lepsze niż zdolności pozostałych osobników.

Zdolności

  • Przywództwo: Na rozkaz jego stado robi to, co tylko zechce i zawsze podąża za nim.
  • Umiejętności: Pokazał on niezwykłą szybkość i zwinność. Posiada trucicielski ogon (jak każdy osobnik tego gatunku), który służy także jako przeciwwaga. Dzięki ogonowi może spać on do góry nogami, a jego refleks w połączeniu z szybkością pozwala mu na robienie skutecznych uników i szybkie reagowanie na ataki wroga.
  • Spryt: Smok ten jest niezwykle sprytny i przebiegły.
  • Prędkość: Gad potrafi dogonić Szczerbatka na lądzie.
  • Jad: Smok posiada jad w ogonie, który może tymczasowo sparaliżować ofiarę (jak każdy smok tego gatunku).
  • Wytrzymałość: Okazało się że może on szybko biegać i walczyć bez oznak zmęczenia. Smok jednak jest groźny dopiero po zachodzie słońca, gdyż sypia w dzień (najczęściej w jaskiniach).

Pojawienie się

Lider Szybkich Szpiców pojawia się jedynie w odcinku Wielki lód, kiedy razem ze swoim stadem trafił ze swojej wyspy na Berk, gdy ocean oblewający obie wyspy został zamrożony. Szybkie Szpice siały spustoszenie w wiosce, ale ostatecznie jeźdźcom udało się ich pozbyć, zamykając przywódcę w specjalnej klatce i zabierając go daleko od Berk. Przez to reszta stada podążyła za nim, z powrotem na swoją wyspę.

Przywódca Stada (prawdopodobnie inny) pojawia się też w odcinku Odkrycia chodzą parami. Razem ze swoim stadem poszukuje rannego młodego osobnika, którego zabrali jeźdźcy. Gdy udaje im się zlokalizować jeźdźców, Przywódca dowodzi atakiem. W wyniku walki Lider spada z wysokiego klifu i poturbowany opuszcza wyspę wraz ze swoim stadem.

W grach

Alpha Speed Stinger

Alpha Speed Stinger - FB.png

Alpha Speed Stinger - FB.png

Alpha Speed Stinger Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalne okazje
Główne siedlisko różne
Czas poszukiwania jaja różny
Czas wyklucia 4 dni i 20 godzin
Cena RoB-runa.png 7,500
Opis z gry
The Lead Stinger guides its pack into battle using basic group tactics, and is easily distinguished from other Speed Stingers by its unique spine sail and coloring.
Tłumaczenie
Lider Szybkich Spiców prowadzi swoje stado do walki przy użyciu sprawdzonych taktyk, a łatwo go odróżnić od innych smoków dzięki unikalnemu żaglowi i ubarwieniu.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki