Fandom

Licytacja smoków

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Licytacja smoków.png

Licytacja Łowców Smoków

Licytacja smoków to wydarzenie, podczas którego można sprzedać lub nabyć smoka, prawdopodobnie w celach niewolniczych. Mamy z nią do czynienia w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata.

Przebieg

W licytacji mają prawo brać udział jedynie najbogatsi przedstawiciele wikingów, nikt inny nie jest wpuszczany na teren licytacji.

Urządzana jest na niewielkiej, okrągłej arenie z pustą przestrzenią w środku, trybunami ustawionymi dookoła i podestem naprzeciw nich, na którym przedstawiane są smoki. 

Wystawione na aukcje smoki są unieszkodliwione, trzymane w klatkach lub dobrze związane tak, by nie mogły odlecieć, uciec ani ziać ogniem (lub nawet ryczeć). Licytację Łowców prowadzi Viggo we własnej osobie. Opisuje gatunek oraz najważniejsze cechy danego smoka, a następnie zgromadzeni zgłaszają się, podając proponowaną cenę lub ją podbijając. 

Pojawienie się

W odcinku Last Auction Hero, Jeźdźcy zostają schwytani, a ich smoki zostają wystawione na licytację. Jako pierwszy na sprzedaż przeznaczony zostaje Szczerbatek, jednak w trakcie licytacji Czkawka przerywa ją i ucieka ze swoim smokiem.

Inne Wiki

Losowa wiki