Fandom

Liściasty Sidlarz

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Dragon icon.png Liściasty Sidlarz
Snaptrapper 0 - FB.png
Podstawowe informacje
Imię Liściasty Sidlarz
Gatunek Sidlarz
Status żyje
Lokalizacja Berk
Pozostałe informacje
Debiut Rise of Berk

Liściasty Sidlarz (Leafy Snaptrapper; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - przedstawiciel gatunku Sidlarz, smok pojawiający się wyłącznie w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Imię

Imię smoka wzięło się od jego wyglądu oraz pory roku, w której można go znaleźć. W grze został udostępniony na początku zimy, lecz z pewnością wiąże się on z późną jesienią. Wygląd zaś bardzo przypomina liściaste motywy.

Wygląd

Charakterystycznymi cechami wyglądu tego Sidlarza są skrzydła, wyglądające, jakby były złożone z segmentów, kształtem przypominających liście. Prócz tego, zielona skóra w wielu miejscach ozdobiona jest pomarańczowo-żółtymi plamkami, między innymi na krawędziach skrzydeł. Szpikulce ciągnące się wzdłuż grzbietu smoka mają pomarańczową barwę. Ubarwienie tego smoka bardzo przypomina jesienne, opadające liście. 

Rise of Berk

Smok ten jest dostępny podczas specjalnych okazji, można go nabyć wyłącznie poprzez wymianę kolekcji. Był dostępny w dniach 19-22 grudnia 2014.

Leafy Snaptrapper

Snaptrapper 0 - FB.png

Snaptrapper 0 - FB.png

Leafy Snaptrapper Egg.jpg

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ limitowany ekskluzywny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko dostępny jedynie poprzez wymianę kolekcji
Czas poszukiwania jaja nie dotyczy
Czas wyklucia 1 dzień
Cena RoB-runa.png 8 500
Opis z gry
Most active during its Fall hunting season. If you are lucky enough to see one, you'll be impressed. If you are unlucky, you'll end up as lunch.
Tłumaczenie
Najbardziej aktywny pod koniec jesiennego sezonu polowań. Jeśli miałeś szczęście ujrzeć jednego, będziesz pod wrażeniem. Jeśli będziesz miał pecha, skończysz jako obiad.

Inne Wiki

Losowa wiki