FANDOM

RTTEGothi5
Laska Gothi - przedmiot należący do Gothi.

Wygląd

Laska jest w całości wykonana z drewna, przywiązane są do niej również białe muszle, prawdopodobnie pełnią one jedynie rolę ozdoby. Przedmiot ten jest dość wąski i długi, na jednym z jego końców wyrzeźbiona jest smocza głowa z rogami, oraz żółtymi szpikulcami, kształtem przypominającymi te posiadane przez Zębirogi, czy też Szponiaki.

Znaczenie

Hipnoza laską
Służy ona Gothi do podpierania się w czasie chodzenia oraz do porozumiewania się z innymi wikingami poprzez pisanie na piasku. Staruszka dość często wykorzystuje ją do obrony, czy też do karania kogoś np. Pyskacza, gdy ten pomylił się podczas odczytywania jej pisma co zrobił w odcinku Smocze Oko pana tuczy (część 2)

W odcinku Wiking, co się zowie widzimy jak Gothi wykorzystuje ją do zahipnotyzowania Śledzika.

Historia

Laska Gothi wielokrotnie pojawiała się w filmach Jak wytresować smoka oraz Jak wytresować smoka 2.

Równie często widywana była w serialu Jeźdźcy smoków, jednak dopiero w trzecim sezonie odegrała ważniejszą rolę.

To właśnie dzięki Gothi i jej lasce w odcinku Smocze Oko pana tuczy (część 2), jeźdźcy zdobyli ząb Mroziczorta, niezbędny do odblokowania Smoczego Oka.

Laska została również użyta w odcinku Wiking, co się zowie do zahipnotyzowania Śledzika, który po przebudzeniu, połamał ów przedmiot i zrzucił z klifu, przez co Gothi nie mogła ponownie zahipnotyzować chłopaka.

Galeria