Fandom

Laska Drago

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Drago podczas bitwy Jak Wytresować Smoka 2.png

Drago z laską

Laska Drago - przedmiot należący do Drago Krwawdonia.

Wygląd

Laska jest wykonana z drewna, kości oraz metalu. Jest wąska, długa (kształtem przypomina włócznię) i posiada dwa, zagięte końce. Na jednym z nich znajduje się harpun, tak ostry, że może wbić się w kieł Oszołomostracha.

Znaczenie

Laska ta służyła Drago Krwawdoniowi do panowania nad Oszołomostrachem. Machając nią i zataczając kręgi, jednocześnie wydając agresywne wrzaski, mężczyzna przywoływał Alfę, a także onieśmielał i unieszkodliwiał inne smoki (na przykład Hakokła). 

Historia

Jak wytresować smoka 2

Przedmiot nieustannie towarzyszy Drago Krwawdoniowi. Kiedy Eret przybywa do niego ze smokami jeźdźców z Berk, wymachiwaniem laską i wrzaskami mężczyzna zmusza do poddania się Hakokła. Płynąc swoim statkiem ciągniętym przez Oszołomostracha, uderzał laską w łańcuch, każąc smokowi płynąć szybciej. Później, podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium, laską kazał Oszołomostrachowi zmusić Szczerbatka do zaatakowania Czkawki. W ostatecznej walce o obronę Berk Drago stracił swoją laskę, gdy spadł z wielkiego smoka, by następnie znów ją złapać i z jej pomocą wspiąć się po kle na głowę Oszołomostracha. 

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki