FANDOM

Księżniczka Tantrum (z ang. Tantrum O'Ugerly; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - córka Opa Oprycha i księżniczka klanu Oprychów. Ma smoka z gatunku Nastrojosmok o nieznanym imieniu. Bohaterka pojawia się w książkach.

Opis

Swoją nieprzeciętną urodą księżniczka przykuwa uwagę wielu Wikingów. Jest bardzo szczupła i wysoka. Zazwyczaj ubiera się na czarno. Na długie włosy, zaczesane na boki, w uszach nosi okrągłe kolczyki, zaś na rękach bransolety. U jej boku, w pochwie, zawieszony jest miecz.

Historia

How to Break a Dragon's Heart

W ósmym tomie powieści Kudłaci Chuligani spotykają na plaży Opa Oprycha, który informuje ich, że do jej córki przychodzą listy miłosne od nieznanego adresata. Według tradycji jego klanu, taki człowiek powinien wziąć udział z Niemożliwej Misji i, jeśli ją ukończy (co jest bardzo mało prawdopodobne), wówczas będzie mógł poślubić księżniczkę.

Listy pisał Śledzik, który zauroczył się w księżniczce, jednak by ratować przyjaciela, przyznał się do tego Czkawka

Kiedy chłopcy zostają uwięzieni na wyspie Berserk, dowiadują się, że zakochany w księżniczce był Potężny Cwaniak Bohater. Gdy więźniowie uwolnili się, Cwaniak Bohater odnalazł i poślubił księżniczkę. 

Zobacz też