Fandom

Książeczki dla dzieci

1532strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Strona ta jest poświęcona wydawnictwom książkowym dla dzieci. Wszystkie książki dotyczą tematyki filmów Jak wytresować smokaJak wytresować smoka 2 oraz serialu Jeźdźcy smoków.

Jak wytresować smoka

Wydane po polsku

Opowieść filmowa

Książka ta ukazała się nakładem wydawnictwa Egmont 29 marca 2010 roku. W kilku ilustrowanych, krótkich rozdziałach opowiada fabułę filmu. 

Link do książki: empik.com

Smocze zagadki

Książka ta ukazała się nakładem wydawnictwa Egmont 29 marca 2010 roku. Zawiera ona zadania i zagadki dotyczące filmowych postaci, smoków i pojęć.

Link do książki: empik.com

Kolorowanki i naklejanki

Książka ta ukazała się nakładem wydawnictwa Egmont 29 marca 2010 roku. Zawiera ona kolorowanki, zadania z naklejkami i inne łamigłówki dotyczące filmowych postaci i smoków.

Link do książki: empik.com

Jak wytresować smoka 2

Wydane po polsku

Zadanie: naklejanie!

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Ameet 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera ona liczne zadania dotyczące filmowych wydarzeń, postaci i smoków, a także ponad 200 naklejek, z których tylko część jest przeznaczona do zadań, zaś reszta może być dowolnie wykorzystana.

Link do książki: empik.com

W obronie Berk!

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Ameet 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera ona liczne zadania dotyczące filmowych bohaterów i wydarzeń. Znajdują się tam m.in. puzzle, kolorowanki, wykreślanki, labirynty, oraz ponad 40 naklejek.

Link do książki: empik.com

Super zadania

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Ameet 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera ona liczne zadania dotyczące filmowych bohaterów i wydarzeń, a także ciekawostki na temat jeźdźców i ich smoków. Wewnątrz znaleźć można także kilkadziesiąt naklejek.

Link do książki: empik.com

Smocze zabawy

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Ameet 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera bardzo dużo zadań, takich jak kolorowanki, wyklejanki czy łamigłówki.

Link do książki: empik.com

Zestaw aktywizujący

Zestaw ukazał się nakładem wydawnictwa Ameet 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera rozmaite zadania, a także papierowe modele smoków do samodzielnego złożenia.

Link do zestawu: empik.com

Magiczna lupka

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Ameek 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera specjalną lupkę, pozwalająca rozwiązywać znajdujące się w książce zadania.

Link do książki: empik.com

Wydane po angielsku

A tale of Dragons

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Simon Spotlight 6 maja 2014 roku. Zawiera opowieść filmową, opartą na fabule sequelu. 

Link do książki: amazon.com

Toothless: A Dragon Hero's Story

Link do książkI: amazon.com

All about the Dragons

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Simon Spotlight 6 maja 2014 roku. Zawiera informacje i ciekawostki na temat smoków, wytresowanych przez głównych bohaterów filmu. 

Link do książki: amazon.com

Dragon Race!

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Simon Spotlight 6 maja 2014 roku. Zawiera opowieść na temat przebiegu wyścigów smoków odbywających się na Berk.

Link do książki: amazon.com

Book of Dragons

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Simon Spotlight 26 sierpnia 2014 roku. Zawiera informacje i ciekawostki na temat smoków, wytresowanych przez głównych bohaterów filmu. 

Link do książki: amazon.com

Dragon Mountain Adventure

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Simon Spotlight 6 maja 2014 roku. Opowiada historię, która oparta jest o fabułę sequelu.

Link do książki: amazon.com

Inne Wiki

Losowa wiki