Fandom

Kryjówka

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Kryjówka sod.png

Wygląd Kryjówki.

Kryjówka (Hideout; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - miejsce pojawiające się w grze School of Dragons, a znajduje się na Końcu Świata.

Opis

Kryjówka jest niewielkim domkiem zbudowanym z drewna. Dach został wykonany z materiału ozdobionego elementami.

Nad wejściem znajduje się typowa dla wikingów rzeźba smoka. Aby dojść do kryjówki należy przejść przez most. Obok budynku znajduje się niewielka sadzawka, w której przechowywany jest zapas wody.

Wnętrze budynku może być przez nas dowolnie dekorowane. Możemy mieć tam krzesła, stoły, pochodnie i inne dekoracje. Podłoga wyłożona jest kamieniem. Na drewnianym podwyższeniu znajduje się nasz smok.

Można ją kupić w sklepie, za 200 gemsów lub dostać za darmo po wykupieniu ekstra paku.

Kolor Kryjówki zmienia się w zależności od tego, jakiego smoka aktywujemy w danej chwili, np.:

- Jeśli smok ma barwy: czerwona, żółta i niebieska (lub inne), Kryjówka przybierze automatycznie te same barwy, upodabniając się jednocześnie od wyglądu naszego smoka. Jeśli jednak na smoka nałożymy skórę, która upodabnia naszego smoka do smoczego bohatera z serialu lub filmu, Kryjówka nie zmieni barw, na te, które nałożyliśmy lecz na te, jakie ustawiliśmy w Wylęgarni.

Inne Wiki

Losowa wiki