FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy miejca z filmów. Jeśli szukasz lokacji z gier, sprawdź Raven Point.
Krucze Urwisko

Czkawka odnajduje Nocną Furię w Kruczym Urwisku

Krucze Urwisko (ang. Raven Point) — jedno z wielu miejsc znajdujących się na wyspie Berk. Znajduje się tuż za wioską, co doskonale widać na odręcznej mapie w zeszycie Czkawki. NIedaleko urwiska znajduje się zatoczka.

Krucze Urwisko odgrywa znaczącą rolę w filmie Jak wytresować smoka. Pojawia się też w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Jak wytresować smoka

Krucze Urwisko zostało po raz pierwszy wspomniane na początku filmu, gdy Czkawka zestrzelił krążącą nad wyspą Berk Nocną Furię. Chłopak powiedział, że właśnie tutaj spadła bestia, lecz jego ojciec, Stoick Ważki, nie uwierzył mu, podobnie jak reszta plemienia.

Twierdza Berg i Krucze Urwisko

Widok na Krucze Urwisko (po prawej)

Chcąc udowodnić wszystkim, że zestrzelił smoka, Czkawka udał się na poszukiwania Kruczego Urwiska. Po wielu daremnych próbach udało mu się znaleźć owe miejsce, a w nim leżącą i skrępowaną linami Nocną Furię. Chłopak próbował zabić bestię, ale bezskutecznie. Zamiast tego uwolnił ją, a smok, strasząc Czkawkę, odleciał, jak się później okazało do zatoczki, z której nie mógł wydostać się, gdyż w wyniku upadku stracił część ogona.

Ciekawostki

  • Astrid lubi wyładowywać swoją wściekłość, ćwicząc na terenie Kruczego Urwiska, np. rzucaniem toporami w drzewa.

Zobacz też