Fandom

Kraniec Bohatera

1537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kraniec.png

Kraniec Bohatera

Kraniec Bohatera (ang. Hero's End; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — jedna z wysp należących do Archipelagu Barbarzyńskiego. Wyspa ta kilkakrotnie wspomniana jest w powieściach Cressidy Cowell.

Położenie

Wyspa jest bardzo mała. Leży w zachodniej części Archipelagu, na zachód od Morderczych Gór oraz na północ od Wyspy Jutra.

Opis

Kraniec składa się tak naprawdę z dwóch wysepek, z których jedna jest podłużna i wygięta w hak, zaś druga maleńka i okrągła. Razem tworzą wzór przypominający znak zapytania. Nie wiadomo, czy porasta je jakaś roślinność, wiadomo jedynie o piaszczystym wybrzeżu dookoła.

Historia

How to Seize a Dragon's Jewel

Kiedy Cierpliwość, Niewinność i Arogancja opowiadają swoją historię, wspominają, że po zniknięciu dziecka, którego mieli pilnować, bali się wrócić na Kraniec Bohatera. To tam prawdopodobnie żyli bohaterowie tej opowieści, czyli m.in. Sekutnica oraz jej ojciec - Morderczy Gbur.

How to Betray a Dragon's Hero

Dopiero na końcu powieści na Kraniec Bohatera trafia nieprzytomny Czkawka, którego fale wyniosły na brzeg wyspy. Jakiś czas wcześniej statek, którym chłopak płynął, został zniszczony.

Zobacz też

Archipelag Barbarzyński

Archipelag Barbarzyński

Stworzyła Janinka11Stworzyła Janinka11
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki