FANDOM

Ponocnik Astrid - nieznany z imienia smok z gatunku Koszmar Ponocnik wytresowany przez Astrid Hofferson w odcinku Słodka Heathera (część 2).

WyglądEdytuj

Smok wyróżnia się spośród innych przedstawicieli swojego gatunku praktycznie tylko temperamentem i kolorem. Jest on bowiem barwy fioletowo - różowej z domieszką złotego na pysku, skrzydłach i ogonie.

CharakterEdytuj

Na początku smok jest zdenerwowany i często podpala się pod wpływem agresji, ale już po pierwszej porażce (gdy Astrid przyciska jego głowę do ziemi) staje się wierny i oddany dziewczynie.

HistoriaEdytuj

Jeźdźcy smoków Edytuj

Smok po raz pierwszy i jedyny pojawia się w odcinku Słodka Heathera (część 2). Jest jednym z gadów przetrzymywanych na Arenie Wyspy Łupieżców. Astrid, przebrana za Heatherę, musi przekonać Albrechta, iż potrafi tresować smoki. Mimo jej cichych zawierzeń, na Arenę wchodzi wściekły Koszmar Ponocnik. Po nieudanych próbach walki, Astrid przypomina sobie rady Sączysmarka, dotyczące tresury tego gatunku, i zdobywa zaufanie stworzenia. 

Pod koniec odcinka, gdy Albrecht trzyma Astrid nad przepaścią, ten sam Ponocnik przybywa dziewczynie na ratunek.

Smok nie pojawia się później w żadnym odcinku ani filmie. Prawdopodobnie zamieszkał na Berk, razem z innymi smokami.

GaleriaEdytuj