FANDOM

Dragon icon Koszmar Ponocnik Astrid
Ponocnik-Astrid-głowa
Podstawowe informacje
Imię nieznane
Gatunek Koszmar Ponocnik
Płeć samiec
Treser Astrid Hofferson
Przyjaciele Astrid
Status żyje
Lokalizacja Wyspa Łupieżców
Pozostałe informacje
Debiut Słodka Heathera (część 2)

Ponocnik Astrid - nieznany z imienia smok z gatunku Koszmar Ponocnik wytresowany przez Astrid Hofferson w odcinku Słodka Heathera (część 2).

Wygląd

Smok wyróżnia się spośród innych przedstawicieli swojego gatunku praktycznie tylko temperamentem i kolorem. Jest on bowiem barwy fioletowo - różowej z domieszką złotego na pysku, skrzydłach i ogonie.

Charakter

Na początku smok jest zdenerwowany i często podpala się pod wpływem agresji, ale już po pierwszej porażce (gdy Astrid przyciska jego głowę do ziemi) staje się wierny i oddany dziewczynie.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok po raz pierwszy i jedyny pojawia się w odcinku Słodka Heathera (część 2). Jest jednym z gadów przetrzymywanych na Arenie Wyspy Łupieżców. Astrid, przebrana za Heatherę, musi przekonać Albrechta, iż potrafi tresować smoki. Mimo jej cichych zawierzeń, na Arenę wchodzi wściekły Koszmar Ponocnik. Po nieudanych próbach walki, Astrid przypomina sobie rady Sączysmarka, dotyczące tresury tego gatunku, i zdobywa zaufanie stworzenia. 

Pod koniec odcinka, gdy Albrecht trzyma Astrid nad przepaścią, ten sam Ponocnik przybywa dziewczynie na ratunek.

Smok nie pojawia się później w żadnym odcinku ani filmie. Prawdopodobnie zamieszkał na Berk, razem z innymi smokami.

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki