FANDOM

Artykuł
Kingstail (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Śmiertnik Zębacz należący do Sączyślina Jorgensona, który pojawia się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego łuski mają brązową barwę, z domieszką koloru niebieskiego na głowie, skrzydłach, łapach, grzbiecie i ogonie, posiada on również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska.

Historia

Smok pojawia się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Drużyna Astrid, kiedy to Sączyślin oraz kilka innych osób bierze udział wraz ze swoimi smokami, w szkoleniu organizowanym w Smoczej Akademii przez Astrid.

Smok wraz ze swym właścicielem bierze również udział w walce przeciw flocie Dagura, atakującej Koniec Świata. Po bitwie Astrid mianuje nowych rekrutów pełnoprawnymi Jeźdźcami.

Ciekawostki

  • Choć oficjalnie jest samcem, nie posiada charakterystycznej dolnej szczęki zachodzącej na górną, co zostało ukazane jako cecha w Prezencie Nocnej Furii. Budowa jego ciała jest jednak masywniejsza niż u Wichury, co może świadczyć o jego płci.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Kingstail

Spitelout's Kingstail - NBG

Spitelout's Kingstail - NBG

Spitelout's Kingstail Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalne okazje
Główne siedlisko Furious Fjord
Czas poszukiwania jaja 8h
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa 3500
Opis z gry
Just like Spitelout, this hot headed Deadly Nadder fires first and thinks later.
Tłumaczenie
Tak jak Sączyślin, ten narwany Śmiertnik Zębacz najpierw strzela, potem myśli.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier