FANDOM

Kiełosad (ang. Fangmaster) - smok z gatunku Koszmar Ponocnik, pojawiający się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Koszmarny koszmar oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego skóra pokryta jest szmaragdowymi łuskami, z niewielką domieszką barwy czerwonej.

Pojawienie się

Smok ten po raz pierwszy i ostatni pojawia się w odcinku Koszmarny koszmar. Kiedy to Hakokieł przestaje słuchać się swojego jeźdźca i odchodzi do nowo poznanej smoczycy. Czkawka uważa, że Sączysmark potrzebuje smoka zastępczego, w skutek czego Kiełosad zostaje przyprowadzony przez Czkawkę i pozostałych jeźdźców do Sączysmarka, wraz z dwoma innymi Ponocnikami. Chłopak jednak odmawia, twierdząc, że nikt nie zastąpi mu Hakokła po czym informuje, że odchodzi od smoczych jeźdźców i wraca na Berk, jak tylko pożegna się ze swoim smoczym przyjacielem.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Fangmaster

Fangmaster - FB

Fangmaster - FB

Fangmaster Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ ekskluzywny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność podróże
Główne siedlisko Edge Cave
Czas poszukiwania jaja 8 h
Czas wyklucia brak
Cena RoB-runa 2 (koszt podróży)
Opis z gry
The Riders found Fangmaster for Snotlout, to help get his mind off the absent Hookfang. It turns out that Snotlout would rather go dragonless than ride another Monstrous Nightmare.
Tłumaczenie
?

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier