Fandom

Karty Śledzika

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Share

Artykuł
Karty śledzika.png

karty Śledzika

Karty Śledzika to zestaw kart opisujących różne gatunki smoków, które chłopak zawsze nosi przy sobie. Po raz pierwszy pojawiają się w filmie Jak wytresować smoka 2.

Opis

Nie wiadomo ile dokładnie kart znajduje się w zestawie - prawdopodobnie jest ich tyle, ile poznanych gatunków smoków, czyli około trzydziestu lub więcej. Są wielkości tradycyjnych kart (takich, jak do gier). Na każdej z nich ogólnie opisany jest jeden gatunek - na górze widnieje nazwa oraz rysunek danego smoka, a poniżej krótki opis oraz kilka statystyk . Jest też tam wiadomości o smoku np.Jak go rozpoznać i po czym jest też jegoo klasa. Do smoków przedstawionych na kartach i zauważonych w filmie należą między innymi: Sidlarz, Czerwoną Śmierć i prawdopodobnie Hotburple i Ostrykieł.

Śledzik trzyma swoje karty w małej torebce zawieszonej na pasku. Karty stanowią swoistą lżejszą, podręczną wersję Smoczego Podręcznika.

Historia

Śledzik tworzy swoje karty w czasie przedstawionym w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. W odcinku Crash Course jeźdźcy po raz pierwszy widzą je na oczy. Gdy trafiają do podziemnej jaskini i spotykają gatunek smoka, którego nie są w stanie zidentyfikować, Śledzik wyjmuje wówczas swoje karty i znajduje tę przedstawiającą wizerunek smoka, którym był Cavern Crasher. Czkawka jest pod wrażeniem kart, a Śledzik tłumaczy, iż pracował nad nim miesiącami.

Karty pojawiają się w filmie Jak wytresować smoka 2, kiedy jeźdźcy odnajdują i przybywają do kryjówki Drago Krwawdonia. Tam zauważają wzburzoną wodę pomiędzy statkami należącymi do floty smoczego łowcy. Gdy Astrid zastanawia się, co tam jest, Śledzik wyjmuje swoje karty i przegląda je w poszukiwaniu smoka, którego umiejętności i charakterystyczne zjawiska zgadzałyby się z tym, co ujrzeli w morzu. Później, gdy jeźdźcy zostali zdradzeni i schwytani, Śledzik rozsypuje swoje karty. Nie wiadomo, czy później je odzyskuje.

Karty

Ciekawostki

Inne Wiki

Losowa wiki