Fandom

Kapusta

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Kapusta.png

Kosz pełen kapust

Kapusta (ang. Cabbage) — rodzaj rośliny uprawianej i spożywanej przez wikingów na wyspie Berk.

Korzyści

Hodowanie kapusty przynosi wiele korzyści. Przede wszystkim jest to pokarm, który spożywają nie tylko ludzie, ale smoki również. Może służyć również jako towar handlowy. Wikingowie wymieniają się kapustą za różne przedmioty przywożone przez kupców, np. Johanna Kupczego. Roślina hodowana jest na równinnych polach.

Historia

Jedynym znanym hodowcą kapusty był Pleśniak. Uprawiał ją na polu obok swojego domu, kiedy jeszcze nie należał do Łupieżców i żył na Berk. W odcinku Smoczy kwiat kupił za nią niebieski oleander od Johanna Kupczego.

W odcinku Folwark zwierzęcy wikingowie zbierają zapasy na zimę, w tym także kapustę.

Z pewnością wiele innych wikingów również hoduje kapusty, mimo że nie zostało to ukazane.

School of Dragons

Kapustę można zasadzić w grze School of Dragons. Nasiona kosztują 36 monet - normalni użytkownicy; 29 monet - użytkownicy premium. Kapusta rośnie 30 minut. Z jednej paczki nasion wyrasta 6 główek kapusty.

Ciekawostki

  • Kapusta lubiana jest przez smoki, głównie przez Gronkiele, zapewne również przez inne gatunki.
  • Dobrym nawozem dla kapusty są smocze odchody. 

Inne Wiki

Losowa wiki