FANDOM

Kapitan Vorg - jeden z kilku kapitanów Berserków, debiutujący w odcinku Wandersmok (część 1).

Wygląd

Vorg jest potężnie zbudowanym wikingiem, ogólnym kształtem ciała nie odbiegającym za wiele od innych Berserków ukazanych w serii. Posiada on zielone oczy, nie wiadomo jednak, jakiego koloru ma włosy ani czy posiada je w ogóle, bowiem głowę mężczyzny zdobi hełm z dwoma zagiętymi do góry rogami.

Pojawienie się

Berserk pojawia się po raz pierwszy w odcinku Wandersmok (część 1), gdzie on i jego ludzie znaleźli uwięzionego w lodzie Wandersmoka. Zmuszeni zostali jednak pozostawić smoka w lodowej pułapce, przepędzeni przez Czkawkę i Smoczych Jeźdźców. Później pojawia się wraz z Dagurem jako kapitan jego floty, podejmując z nim próbę ponownego zdobycia gromowładnego gada.

W odcinku Kto mgłą wojuje..., Vorg udał się z Dagurem, Bestialem oraz flotą Berserków na Berk, chcąc zaatakować wioskę. Ich plan jednak posypał się, gdyż Zaduśne Zdechy zwabione do nich przez Jeźdźców, udaremniły ich atak.

W odcinku Drużyna Astrid Vorg, choć wcześniej zwolniony przez Dagura z roli kapitana, nadal mu służy. Po tym, jak udaje im się zlokalizować Koniec Świata, przypuszczają na niego atak. Ten akt agresji zostaje jednak stłumiony przez przybycie nowych Smoczych Jeźdźców - członków Drużyny A.

Ciekawostki

  •  Vorg, jak sam przyznaje, jest świetnym pływakiem, ponieważ Dagur często wyrzucał go za burtę.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier