Fandom

Kamień Serc

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kamień Serc (z ang. Heart Stone; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - jeden z dziesięciu Insygniów Władcy Zachodniej Dziczy.

Opis

Jest to maleńki, czerwony klejnot, który - niestrzeżony - może bardzo łatwo się zgubić. Insygnium Władcy przechowywane jest więc w złotej bransolecie, kształtem przypominającej długiego smoka owijającego się wokół nadgarstka. Kamyk umieszczony jest w miejscu jednego z oczu figurki.

Kamień, wraz z dziewięcioma pozostałymi Insygniami, dają Władcy Zachodniej Dziczy pełną i prawdziwą władzę na całym Archipelagu Barbarzyńskim.

Historia

Kamień swego czasu należał do najstarszego znanego Władcy, Siwobrodego Upiora, który znajdował się w posiadaniu wszystkich Insygniów. Kiedy był już bliski śmierci, ukrył wszystkie Insygnia, w tym również Kamień.

Później Insygnium trafiło do rąk Potężnego Cwaniaka Bohatera lub Walhallaramy, bowiem oboje oni posiadali jeden cenny kamień. Jeden z nich znajdował się w złotej smoczej bransolecie, w której posiadaniu był Alvin Przechera. Kiedy Halibut Straszliwa Czkawka Trzeci zdobył zarówno ozdobę, jak również drugi kamień, umieścił oba na miejscach oczu smoka i nosił aż do starości. (historia opowiedziana w książce How to Twist a Dragon's Tale).

Kiedy czarownica Ekscelina uświadomiła Czkawce, że posiada większość Insygniów, chłopak zrozumiał, że może być władcą. Jednak jego przeciwnik i rywal, Alvin, razem ze swoją matką zdemaskował Czkawkę jako Niewolnika, dzięki czemu sam mógł przejąć Insygnia i zostać władcą. W taki sposób Kamień dostał się w ręce Wygnańcy. (historia opowiedziana w książce How to Steal a Dragon's Sword).

Razem z pozostałymi Insygniami, Kamień niemal dostał się z powrotem w ręce Czkawki, jednak Alvin i jego wojownicy odzyskali zgubę. Dwa dni przed Dniem Ostatecznym udał się na Wyspę Jutra, by, posiadając wszystkie Insygnia, zostać oficjalnie ogłoszony Władcą Zachodniej Dziczy. (historia opowiedziana w książce How to Betray a Dragon's Hero).

Inne Wiki

Losowa wiki