Fandom

Junior Mieczyk Junior

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dragon icon.png Junior Mieczyk Junior
Junior Tuffnut Junior.png
Podstawowe informacje
Imię Junior Mieczyk Junior
Gatunek Gronkiel
Płeć samiec
Lokalizacja Mroczna Głębia
Pozostałe informacje
Debiut Dobry Kafar nie jest zły

Junior Mieczyk Junior (ang. Junior Tuffnut Junior) - smok, przedstawiciel gatunku Gronkiel, który pojawia się w Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Dobry Kafar nie jest zły.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego skóra ma niebieską barwę z domieszką koloru żółtego między innymi na wypustkach, posiada również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska.

Historia

Smok pojawia się w Na końcu świata, w odcinku Dobry Kafar nie jest zły , kiedy to Czkawka wraz z Śledzikiem udaje się do Mrocznej Głębi. Gdzie w skalnej rozpadlinie odkrywają kilka Gronkieli, jednym z nich jest właśnie Junior Mieczyk Junior. Zwierzęta jednak zachowują się dziwnie nieprzyjaźnie. Po chwili rozpadliną zaczyna toczyć się olbrzymi głaz, którego tylko szczęśliwym trafem unikają jeźdźcy i smoki, jednak głaz wraca tocząc się pod górę. Okazuje się, że jest to wielki i agresywny smok klasy kamiennej - Miażdżytłuk Kafar. Szczęśliwie jeźdźcom udaje się wydostać i uciec z wyspy, zabierając ze sobą Gronkiele.

Po powrocie na Koniec Świata okazuje się, że wszystkie smoki z Mrocznej Głębi przyleciały właśnie tam i nie dają się kontrolować.

Na szczęście ostatecznie okazało się, że możliwe jest porozumienie z dzikim smokiem, co Śledzik odkrył przypadkiem. Smok okazał się być jedynie samotny i zaakceptował towarzystwo innych smoków, dzięki czemu Junior Mieczyk Junior wraz z innymi Gronkielami mógł wrócić na swoją wyspę.

Inne Wiki

Losowa wiki