FANDOM

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, sezon 6 – ostatni z sześciu sezonów serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. Ostatnie 13 odcinków zostało udostępnione na amerykańskim kanale Netflix 16 lutego 2018 roku. W chwili obecnej serial nie jest dostępny na polskim Netflixie. 

Opis fabuły

Los całego smoczego gatunku stanął w obliczu realnego zagrożenia. Zarówno Jeźdźcy, jak i Łowcy znajdują się w posiadaniu Smoczego Oka i walczą między sobą o zdobycie kompletu soczewek, który pozwoli im ujawnić miejsce, w którym rzekomo ukrywa się tajemniczy Król Smoków. Rzecz jasna, podczas gdy intencją Jeźdźców jest ochrona smoków, Łowcy chcą w ten sposób doprowadzić do zagłady całego rodzaju skrzydlatych gadów.

Jeźdźcy mierzą się z przeciwnikiem i są zmuszeni bronić nie tylko siebie, ale także swoje rodzinne domy, swoich przyjaciół oraz sojuszników. Bezwzględni Łowcy na swojej drodze niszczą wyspę po wyspie, zadając po drodze krzywdę licznym ludziom i smokom. 

Wojna doprowadza niekiedy do zawarcia zaskakujących sojuszy, a jednocześnie okaże się, że ci, którym kiedyś ufano, wcale na to zaufanie nie zasługują. 

Jednocześnie kwitnie życie towarzyskie i romantyczne wśród głównych bohaterów. Tworzą się nowe związki, na próbę wystawiane są istniejące. 

Nowi bohaterowie

Wikingowie:

Smoki:

Gatunki smoków:

Zwiastun

Odcinki

Nr Tytuł PL Tytuł ANG Premiera PL Premiera ANG
Odcinek 1
66 In Plain Sight In Plain Sight ? 16.02.2018
In Plain Sight
Podczas poszukiwania kamieni szlachetnych, potrzebnych do ukończenia Smoczego Oka, Czkawka odkrywa, że stary przyjaciel nie jest tym, kim się wydaje. Dagur staje przed prześladowcą z przeszłości.
Czytaj dalej...
Odcinek 2
67 No Bark, All Bite No Bark, All Bite ? 16.02.2018
No Bark, All Bite
Stoick i Czkawka ruszają na bezsensowne poszukiwania kory wierzby, potrzebnej do sporządzenia lekarstwa. Pozostawiają Berk podatne na atak wroga.
Czytaj dalej...
Odcinek 3
68 Chain of Command Chain of Command ? 16.02.2018
Chain of Command
Podczas wyprawy na wyspę Wingmaiden, której celem jest odnalezienie soczewek do Smoczego Oka, Sączysmark rzuca wyzwanie przywództwu Czkawki. Na innej wyspie kwitnie tymczasem nieprawdopodobny romans.
Czytaj dalej...
Odcinek 4
69 Loyal Order of Ingerman Loyal Order of Ingerman ? 16.02.2018
Loyal Order of Ingerman
Śledzik jest zmartwiony po tym, jak dowiedział się, iż jego przodkowie byli Łowcami, którzy wytrzebili Dramilliony. Wyrusza sprawdzić, czy jest w stanie odnaleźć jeszcze jakiegokolwiek przedstawiciela tego gatunku.
Czytaj dalej...
Odcinek 5
70 A Gruff Separation A Gruff Separation ? 16.02.2018
A Gruff Seperation
Czkawka staje się ostrożny, gdy Toporek przybywa na dziewiętnaste urodziny bliźniaków. Zamierza przewodniczyć rytuałowi dojrzewania Thorstonów, obejmującym trzy niebezpieczne zadania.
Czytaj dalej...
Odcinek 6
71 Mi Amore Wing Mi Amore Wing ? 16.02.2018
Mi Amore Wing
Astrid kwestionuje swój związek z Czkawką. Jeźdźcy odkrywają, że Zbrojoskrzydły ma jedną z soczewek do Smoczego Oka przyspawaną do swojego ciała.
Czytaj dalej...
Odcinek 7
72 Ruff Transition Ruff Transition ? 16.02.2018
Ruff Transition
Podczas wizyty na wyspie Wingmaiden jeden z małych Zbiczatrzasłów przywiązuje się do Szpadki, która postanawia spróbować swoich sił jako Wingmaiden.
Czytaj dalej...
Odcinek 8
73 Triple Cross Triple Cross ? 16.02.2018
Triple Cross
Kiedy Lotnicy chcą go zabić, bo nie jest już potrzebny, Viggo zmusza Czkawkę, by pomógł mu zemścić się, kradnąc Smocze Oko i soczewki
Czytaj dalej...
Odcinek 9
74 Family Matters Family Matters ? 16.02.2018
Family Matters
Kiedy Jeźdźcy Smoków dowiadują się, że Krogan wykorzystuje Śmiercipieśnie do chwytania Paszczogonów dla swojej armii Lotników, ruszają na pomoc smokowi.
Czytaj dalej...
Odcinek 10
75 Darkest Night Darkest Night ? 16.02.2018
Darkest Night
Podczas nocnego patrolu, Stoick zostaje zaatakowany przez lotników i odnosi ciężkie rany. Czkawka czuje się rozdarty między obowiązkami syna, a przywódcy Jeźdźców.
Czytaj dalej...
Odcinek 11
76 Guardians of Vanaheim Guardians of Vanaheim ? 16.02.2018
Guardians of Vanhiem
Kiedy jeźdźcy dowiadują się od Heathery, że Lotnicy odkryli Vanaheim, udają się tam, by powstrzymać przeciwników przed zdradzeniem Kroganowi lokalizacji wyspy.
Czytaj dalej...
Odcinek 12
77 King of Dragons, Part 1 King of Dragons, Part 1 ? 16.02.2018
King of Dragons, Part 1
Kiedy wszystkie pięć soczewek znajduje się na miejscu, Smocze Oko ujawnia wygląd króla smoków. Śledzik od razu wie, czym jest ten smok i gdzie go szukać.
Czytaj dalej...
Odcinek 13
King of Dragons, Part 2
Jeźdźcy pędzą w stronę domu prawdziwego króla smoków, ale Lotnicy już tam są. Wywiązuje się walka, podczas której stają twarzą w twarz z legendarnym stworzeniem.
Czytaj dalej...