FANDOM

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, sezon 5, jest to piąty z sześciu sezonów serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. Wszystkie 13 odcinków zostało udostępnionych na amerykańskim portalu Netflix miał 25 sierpnia 2017 roku.

Fabuła

Po pokonaniu Viggo i zniszczeniu Smoczego Oka spokój nie trwa dla jeźdźców długo. Czkawka dowiaduje się, że Łowcy nadal pozostają zagrożeniem, dodatkowo pod wodzą nowego wroga, który potrafi kontrolować smoki. Chłopak, Szczerbatek i ich przyjaciele muszą stawiać czoła Łowcom jak nigdy przedtem, z pomocą starych, jak i nowych sojuszników. Po serii szokujących odkryć jeźdźcy zdają sobie sprawę, że tak naprawdę jeszcze ktoś inny pociąga za sznurki Łowców, aniżeli ich nowy lider. Ktoś jeszcze nieznajomy, kto zagraża całej smoczej rasie.

Zwiastun

Dragons- Race to the Edge - Season 5 Official Trailer

Odcinki

Nr Tytuł PL Tytuł ANG Premiera PL Premiera ANG
Odcinek 1
53 Living on the Edge Living on the Edge ? 25.08.2017
LOTE

Starając się ustabilizować sytuację na krawędzi Końca Świata, jeźdźcy odkrywają niepokojące dowody na nową aktywność Łowców.
Czytaj dalej...

Odcinek 2
54 Sandbusted Sandbusted ? 25.08.2017
SB
Gdy jeźdźcy badają okoliczności znikania handlarzy z północnych rynków, Czkawka i Sączysmark padają ofiarą żądnego skarbów smoka.
Czytaj dalej...
Odcinek 3
55 Something Rotten on Berserker Island Something Rotten on Berserker Island ? 25.08.2017
SROBI
Jeźdźcy przyjmują zaproszenie na Wyspę Berserków, gdzie ich zjednoczenie z Heatherą i Dagurem zostaje brutalnie przerwane przez niespodziewany bunt.
Czytaj dalej...
Odcinek 4
56 Snotlout's Angels Snotlout's Angels ? 25.08.2017
SA
Gdy Sączysmark zostaje uratowany przed burzą przez plemię skrzydlatych kobiet, uważa, że trafił do Valhalli - dopóki nie dowie się, że ma się stać ich kolacją.
Czytaj dalej...
Odcinek 5
57 A Matter of Perspective A Matter of Perspective ? 25.08.2017
AMOP
Sprzeciwiając się Czkawce, bliźniaki podążając za Eruptodonem do jego ostatniego miejsca spoczynku, Vanaheim, przekonują się, dlaczego żaden człowiek nie był tam wcześniej.
Czytaj dalej...
Odcinek 6
58 Return of Thor Bonecrusher Return of Thor Bonecrusher ? 25.08.2017
ROTB
Kiedy para Łupieżców odwiedza Koniec Świata w poszukiwaniu pomocy Thora Łamikościa, Śledzik pozwala Sączysmarkowi zahipnotyzować się, aby wywował jego potężne alter ego.
Czytaj dalej...
Odcinek 7
59 Dawn of Destruction Dawn of Destruction ? 25.08.2017
DOD
Kiedy grupa Paszczogonów atakuje Koniec Świata, jeźdźcy błyskawicznie zabierają się za próbę odparcia ich. Są jednak zszokowani tym, kto znajduje się na ich grzbietach.
Czytaj dalej...
Odcinek 8
60 The Wings of War (część 1) The Wings of War, Part 1 ? 25.08.2017
TWOW
Jeźdźcy uciekają na Berk, gdzie plan Stoicka, by powstrzymać najeźdźców będzie wymagał bolesnej ofiary, zmusza Czkawkę do szukania alternatywy.
Czytaj dalej...
Odcinek 9
TWOW2
Nieoczekiwany sojusznik pomaga Czkawce odkryć zachowania Paszczogonów, które mogą zostać obrócone przeciwko swym panów, zaś Krogan popełnia pewien błąd strategiczny.
Czytaj dalej...
Odcinek 10
62 No Dragon Left Behind No Dragon Left Behind ? 25.08.2017
NDLB
Gdy Wichura zostaje zatruta przez jad Slitherwinga, Astrid musi ryzykować własne życie, by zdobyć składnik na antidotum dla swojej smoczycy.
Czytaj dalej...
Odcinek 11
63 Snuffnut Snuffnut ? 25.08.2017
SN
Gdy Szpadka odrzuca propozycję zostania partnerką Throka, oznaczającą porzucenie swojego brata bliźniaka, Mieczyk pozoruje własną śmierć, by dać jej wolność w zaręczynach.
Czytaj dalej...
Odcinek 12
64 Searching for Oswald... and Chicken Searching for Oswald... and Chicken ? 25.08.2017
SFOAC
Dagur z Heatherą szukają śladów po swoim ojcu, dziewczyna upiera się przy dalszych poszukiwaniach, zaś Dagur prosi Czkawkę o pomoc w odnalezieniu jakiejś wskazówki w notesie ich ojca. Wskazówką tą okazuje się Sentinel...
Czytaj dalej...
Odcinek 13
65 Sins of the Past Sins of the Past ? 25.08.2017
SOTP
Gdy Heathera wyrusza spotkać mężczyznę, który rzekomo widział Oswalda, wpada w pułapkę, która zmusza Smoczych Jeźdźców do zapłaty drogiej i nieoczekiwanej ceny.
Czytaj dalej...