Fandom

Jak Młotogłowy

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Jak Młotogłowy
Jak Młot.png
Podstawowe informacje
Imię Nieznane
Płeć Nieznana
Treser Brak
Przyjaciele Pyskacz
Status Żyje
Lokalizacja Nieznana
Pozostałe informacje
Debiut Legenda o smoku Gnatochrupie

Jak Młotogłowy (ang. Hammerhead Yak; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — specyficzny jak przypominający rekina młota. Pojawia się w krótkometrażówce Legenda o smoku Gnatochrupie.

Wygląd

Jak Młotogłowy przypomina jaka o brązowym futrze. Jest jednak od niego znacznie większy. Ze względu na wygląd swojej twarzy przyjął nazwę "młotogłowy", tak jak rekin młot.

Historia

Jak Młotogłowy pojawia się po raz pierwszy w krótkometrażówce Legenda o smoku Gnatochrupie. Występuje we wspomnieniach Pyskacza, gdzie, według mężczyzny, pożarł Gnatochrupa ścigającego go w dżungli, tym samym wyskakując z wulkanu. Okazało się jednak, że smok w jakiś sposób uciekł.

Później pojawia się ponownie, ujeżdżając Wieloryba Młota. Obaj zostają zesłani przez Thora, który cisnął swoim piorunem, by ponownie pomogli Pyskaczowi w walce z Gnatochrupem.

Ciekawostki

  • Obecnie nie wiadomo, czy Pyskacz rzeczywiście spotkał Jaka Młotogłowego, podobnie jak Wieloryba Młotogłowego.
  • Prawdopodobnie są oni magicznymi stworzeniami stworzonymi przez Thora.
  • Jak ten potrafi mówić, jednak nie odzywa się zbyt często. Zrobił to raz w obecności Pyskacza.
  • Z krótkometrażówki wynika, że Jak prawdopodobnie opanował sztuki walki. Widać to podczas jego drugiego spotkania z Gnatochrupem.

Inne Wiki

Losowa wiki