Fandom

Jaczy mogel

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze26 Udostępnij

Yaknog.png

Jaczy mogel przyrządzony przez Astrid

Jaczy mogel (ang. Yaknog) - nowy tradycyjny napój stworzony po raz pierwszy przez Astrid podczas pierwszego Snoggletog ze smokami. Jest gęsty, oślizgły, galaretowaty, żółtawy i okropnie smakuje, jak wynika z reakcji SączysmarkaCzkawki po jego wypiciu.

Prezent Nocnej Furii

Po tym jak smoki nagle uciekły, wszyscy wikingowie zaczęli się bardzo smucić, szczególnie Czkawka i grupa jeźdźców. Astrid próbowała wzbudzić w nich radość świąt, więc następnego dnia rano przygotowała dla nich napój, który ma stać się wkrótce nową tradycją Snoggletog. Sączysmark próbuje jako pierwszy napoju, by zaimponować dziewczynie, ale potem tego żałuje. Śledzik również chce spróbować, ale rezygnuje, widząc Sączysmarka. Bliźniacy odmawiają na podstawie samego zapachu, więc Astrid idzie do Czkawki.

Astrid znajduje chłopaka w kuźni i oferuje mu jaczy mogel. Czkawka bierze łyk napoju i natychmiast zatrzymuje go w buzi, nie chcąc go przełykać. Kiedy dziewczyna wychodzi, Czkawka wypluwa go.

Ciekawostki

J.png

Reakcja Mieczyka na jaczy mogel

  • Jaczy mogel wzorowany jest na egg nog.
  • Według usuniętej sceny, bardzo smakuje smokom.
  • Sądząc po jego okropnym smaku można przypuszczać, że Astrid nie jest dobrą kucharką.
  • W School of Dragons dowiadujemy się, że jaczy mogel jest robiony z jajek, mleka jaka, kapusty i wodorostów.
  • Polska nazwa pochodzi od deseru kogel-mogel.

Inne Wiki

Losowa wiki