Fandom

Hroar

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Humans ico.png Hroar
Tumblr nlgtnfQi0z1s4rpo1o6 1280.jpg
Podstawowe informacje
Imię Hroar
Płeć Mężczyzna
Smok Płomień (tymczasowy)
Klan Łupieżcy
Status Żyje
Wygląd
Włosy Jasny brązowy
Pozostałe informacje
Debiut Pasażer na gapę

Hroar - młody wiking pojawiający się po raz pierwszy w 4 numerze magazynu Dragons.

Osobowość

Hroar to krzepki wiking z równie krzepką osobowością. Umiejętnie potrafiący ukrywać swoje prawdziwe intencje. Hroar stanowczo jest przeciwieństwem Czkawki, nie tylko pod względem fizycznym, ale też pod względem charakteru i zachowania.

Jeźdźcy z Berk szybko obdarzyli go zaufaniem i sympatią, a gdy Czkawka powiedział im o swoich podejrzeniach dotyczących Hroara, ci mu nie uwierzyli, gdyż myśleli, iż chłopak jest zwyczajnie zazdrosny.

Historia

Na Berk trafił na jednym ze statków Wandali, gdzie ukrył się po spotkaniu z Łupieżcami. Mieszkańcom wyspy przedstawił się, mówiąc że pochodzi z Knaffa, jednej z zachodnich wysp. Tłumaczył, iż powodem dla którego się ukrywał były opowieści o tresurze smoków, przez co, jak twierdził, chciał przekonać się czy historie te są prawdziwe.

Hroar trafił do domu Czkawki, gdzie miał mieszkać do czasu, aż podróż na Knaffa zostanie przygotowana. Tam poznał Szczerbatka, który nie do końca był zadowolony z obecności nieznajomego. Gdy Hroar zbliżył się do Nocnej Furii zaczął mówić w obcym języku, na który smok dziwnie zareagował. Hroar twierdzi, że to kołysanka i że jego ojciec śpiewał mu ją po powrocie z pracy w kamieniołomie łupków. Następnie przekonuje Czkawkę, by przedstawił mu pozostałych jeźdźców.

W Akademii każdy był podekscytowany spotkaniem z Hroarem. Czkawka mówi Astrid, że nie jest pewny co z nim zrobić, ale Astrid myśli, że Czkawka jest zdenerwowany, bo Hroar wyszedł z domu, aby zobaczyć, co jest jeszcze na Berk. Czkawka powiedział coś o wczorajszym dniu. Astrid zaprosiła Hroara na lot na Wichurze, co zdenerwowało Czkawkę jeszcze bardziej.

Następnego dnia kilka smoków wdaje się w bójkę, Wichura walczy z Gromogrzmotem, Hakokieł atakuje(więcej niż zwykle), nawet Szczerbatek wdał się w bójkę z stadem Straszliwców Straszliwych. Gdy Czkawka uspokoił smoki, powiedział jeźdźcom, że to dziwne, że smoki zaczęły zachowywać się dziko od kiedy Hroar przypłynął. Jeźdźcy znowu myślą, że jest o niego zazdrosny.

Gdy Czkawka wraca do domu Stoick mówi, że Hroar chce dołączyć do Akademii i powinien dostać swojego smoka, ku przerażeniu syna. Jeźdźcy próbowali pomóc nawiązać więź Hroara z Płomieniem. Potem podskoczył kilka razy i powiedział że zatrzymuje smoka.

W nocy Czkawka dowiaduje się o historii Hroara. Stwierdza, że Knaffa to odległa wyspa, bardziej niż Berk. Dowiaduje się również, że nie ma na niej kamieniołomu łupków, przez co Czkawka bardziej zaczyna podejrzewać Hroara. Nie wie, że to szpieg.

Następnego dnia Hroar przekonuje Astrid, żeby zabrała go na Smoczą Wyspę, ostrzegając ją żeby nie lądowała. Hroar ujawnia swoją prawdziwą naturę. Znowu zaczyna wykonywać gesty tak samo jak do Szczerbatka. Hroar wyjaśnia, że to jego specjalna umiejętność. Gdy Czkawka może uspokoić smoki, Hroar je rozwściecza. Gdy rozwścieczył kilka smoków chciał je doprowadzić na Berk, aby zniszczyły wyspę. Albrecht Perfidny może zakończyć pracę.

Na szczęście Czkawka dowiedział się dlaczego Hroar skradał się na statku Berk podczas ataku Łupieżców. Gdy inni dbali o dzikie smoki, Czkawka pobiegł do Hroara. Odpina siodło Płomieniowi, co powoduje, że Hroar spada. Astrid go łapie, choć powiedziała, że to kuszące, aby pozwolić mu spaść. Pościła go dopiero nad beczką ryb.

Hroar potem jest bardziej neutralnym wygnańcem.

Zdolności

  • Rozwścieczanie smoków: Chłopak potrafi zdenerwować smoka za pomocą dziwnych gestów i języka.

Ciekawostki

  • Hroar jest najmłodszym znanym Łupieżcą. Możliwe, że tylko się z nimi sprzymierzył, ponieważ Albrecht został wygnany 20 lat przed pierwszym filmem. Oznaczało by to, że Hroar się wtedy urodził.
  • Nazwa Hroar może być odchyleniem "szum", dając do zrozumienia wydawane przez niego gesty.
  • Jest on podobny do Heather. Oboje zostali wysłani przez Albrechta, aby uzyskać przewagę nad Berk i tylko jeden jeździec im nie ufał. Heather nie wzbudzała sympatii Astrid, a Hroar - Czkawki. Jednak Heather pracowała dla Albrechta żeby uratować rodziców, a Hroar z własnej, nieprzymuszonej woli.
  • Hroar jest pierwszą osobą, która nie była podejrzewana przez Astrid tylko przez Czkawkę.
  • Jest jedyną osobą, która nie interesowała się związkiem Astrid i Czkawki.

Inne Wiki

Losowa wiki