Wikia

How to Train Your Dragon (gra)

Komentarze22
989stron na
tej wiki
Artykuł
How to Train Your Dragon
Gra okladka.png
Informacje
Typ gra przygodowa/akcji
Wydawca Activision
Data wydania 23.03.2010 (USA)
24.03.2010 (AUS)
26.03.2010 (UK)

How to Train Your Dragon — gra wideo oparta na filmie Jak wytresować smoka. Jest dostępna tylko w języku angielskim na Xbox 360, Nintento Wii, Nintendo DS i Playstation 3. Została wydana w marcu 2010 roku, jeszcze przed premierą filmu.

OpisEdytuj

W grze pojawia się Czkawka oraz Astrid, którzy wybierają swoje smoki. Polega głównie na walkach między smokami, lecz z drugiej strony zawiera liczne mini-gry, pozwalające graczowi na tworzenie i modyfikowanie swoich smoków wedle wyobraźni.

Gracz bierze udział w wielu wyzwaniach, wzrastających względem poziomu trudności. Poza walką, można znaleźć dużo aspektów przygodowych gry, takich jak poszukiwanie jedzenia dla swojego smoka czy latanie na nim. Gra oferuje także tryb dla wielu graczy (multiplayer), powiązany z trybem single mode i pozwalający na walkę smokami, stworzonymi przez gracza w trybie normalnym.

Podczas gry Sączysmark będzie próbował zrujnować twoje szanse na wygraną podczas pozostałych wyzwań, więc zanim zaczniesz następne, musisz znaleźć przedmioty, które Sączysmark zniszczył (np. ukraść smocze jedzenie, pozwolić smokowi uciec lub ukraść róg).

Za każdym razem, kiedy wygrasz wyzwanie, możesz podnieść poziom swojego smoka, odblokować nowe wzory i wyposażenie dla smoka oraz odblokować wiele innych gatunków smoków.

Są cztery wyzwania: wyzwanie Sączysmarka, wyzwanie Śledzika, wyzwanie Mieczyka i Szpadki oraz wyzwanie Czkawki i Astrid (to zależy od postaci, jaką wybierzesz na początku gry). Kiedy ukończysz wszystkie, możesz wziąć udział w finałowej rywalizacji i zakończyć grę.

PostacieEdytuj

SmokiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W grze jest wiele niezgodności z filmem. Na przykład Czkawka ma obie nogi, zaś Nocna Furia (w tym także Szczerbatek) ma cały nieuszkodzony ogon.
  • Pojawia się smok, którego nie ma nigdzie indziej - nazywa się Grapple Grounder
  • Wszystkie smoki w grze, jedynie oprócz Gronkiela i Nocnej Furii, lubią jeść ryby. Tymczasem w filmie wszystkie bez wyjątku smoki uwielbiają ryby.
  • Bardzo różni się Nocna Furia w grze od Nocnej Furii w filmie. Po pierwsze, jak zostało wcześniej wspomniane, ma cały ogon, którego nie można projektować ani zmieniać w trybie projektowania, ponadto, smok potrafi bez niego latać. Oprócz tego Furia w grze ma szpony na swoich skrzydłach, podczas gdy filmowy smok ich nie posiada.

Zobacz teżEdytuj

Gry z serii Jak wytresować smoka
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Komputerowe:
How to Train Your DragonHow to Train Your Dragon 2
Internetowe:
School of DragonsWild SkiesLegendy szkolenia smokówOutcast AttackPuzzle
Mobilne:
Rise of BerkTap Dragon DropMix & Match BookKids Book
Eel RoastFireball FrenzyFlight ClubThunder Run RacingAlchemy Adventure
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej od Wikii

Losowa wiki