Fandom

How To Train Your Dragon 2 (Aplikacja filmowa)

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

How To Train Your Dragon 2 - oficjalna aplikacja mobilna o tematyce Jak wytresować smoka 2 wydawnictwa Cupcake Digital, dostępna w Sklepie Play za 9,90 zł.

How To Train Your Dragon 2
HTTYD02 CupDig 400x300-01.jpg
Informacje
Gatunek gra mobilna
Wydawca Cupcake Digital
Język angielski
Platformy iPhone, iPad, Android

Sterowanie

  • Dotyk

Zawartość aplikacji

Opowiadanie

Aplikacja zawiera multimedialny pokaz zawierający opisy i zdjęcia, które opowaidają o akcji filmu Jak wytresować smoka 2. Angielski lektor opowiada o zdarzeniach i historii filmu oraz przytacza cytaty.

HTTYD02 iPad-1024x768 2.png

Jeden z kadrów opowiadania

Kolorowanki

Aplikacja zawiera również kolorowanki z bohaterami z filmu. Można pokolorować Szczerbatka i Czkawkę, Szczerbatka, Jota i Wyma, Wichurę, Sztukamięs i Hakokła.

HTTYD02 TRU-1024x768 5.jpg

Kolorowanka Szczerbatka

Smocze Wyścigi

Minigra oparta na Wyścigach Smoków polegająca na zebraniu największej liczby owiec oraz dotarciu pierwszym na metę. Można wcielić się w rolę Szczerbatka i Czkawki lub Wichury i Astrid. Pierwszy etap wyścigu jest na Berk, zaś drugi w jaskini.

HTTYD02 TRU-1024x768 2.jpg

Smocze Wyścigi

Łowcy Smoków

W tej minigrze wcielasz się w rolę Szczerbatka i dzięki umiejętności miotania plazmą, Twoim zadaniem jest zestrzelenie jak największej liczby myśliwych i unikanie strzału w owce. Etapy odbywają się w lesie, na łodzi oraz w lodowcu.

A1WO3fgwGML.png

Szczerbatek w grze Łowcy Smoków

Ciekawostki

  • W minigrze wystepuję morski smok - Raziprąd.
  • Aplikacja została wydana przed premierą filmu, to znaczy że zawarte w niej opowiadanie z filmu jest rodzajem spoilera.

Inne Wiki

Losowa wiki