FANDOM

How To Train Your Dragon 2 - oficjalna aplikacja mobilna o tematyce Jak wytresować smoka 2 wydawnictwa Cupcake Digital, dostępna w Sklepie Play za 9,90 zł.

Sterowanie

  • Dotyk

Zawartość aplikacji

Opowiadanie

Aplikacja zawiera multimedialny pokaz zawierający opisy i zdjęcia, które opowaidają o akcji filmu Jak wytresować smoka 2. Angielski lektor opowiada o zdarzeniach i historii filmu oraz przytacza cytaty.

HTTYD02 iPad-1024x768 2

Jeden z kadrów opowiadania

Kolorowanki

Aplikacja zawiera również kolorowanki z bohaterami z filmu. Można pokolorować Szczerbatka i Czkawkę, Szczerbatka, Jota i Wyma, Wichurę, Sztukamięs i Hakokła.

HTTYD02 TRU-1024x768 5

Kolorowanka Szczerbatka

Smocze Wyścigi

Minigra oparta na Wyścigach Smoków polegająca na zebraniu największej liczby owiec oraz dotarciu pierwszym na metę. Można wcielić się w rolę Szczerbatka i Czkawki lub Wichury i Astrid. Pierwszy etap wyścigu jest na Berk, zaś drugi w jaskini.

HTTYD02 TRU-1024x768 2

Smocze Wyścigi

Łowcy Smoków

W tej minigrze wcielasz się w rolę Szczerbatka i dzięki umiejętności miotania plazmą, Twoim zadaniem jest zestrzelenie jak największej liczby myśliwych i unikanie strzału w owce. Etapy odbywają się w lesie, na łodzi oraz w lodowcu.

A1WO3fgwGML

Szczerbatek w grze Łowcy Smoków

Ciekawostki

  • W minigrze wystepuję morski smok - Raziprąd.
  • Aplikacja została wydana przed premierą filmu, to znaczy że zawarte w niej opowiadanie z filmu jest rodzajem spoilera.