Fandom

Hoark Haggard

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Humans ico.png Hoark Haggard
Hoark haggard.png
Podstawowe informacje
Imię Hoark
Płeć Mężczyzna
Klan Wandale
Status Żyje
Lokalizacja Berk
Wygląd
Oczy ciemne
Włosy brązowe
Wzrost średni
Pozostałe informacje
Głos ANG Kieron Elliot
Debiut Jak wytresować smoka

Hoark Haggard (brak polskiego tłumaczenia)- jeden z wikingów należących do plemienia Wandali, pojawiających się w filmach.

Wygląd

Jest to dość silnie zbudowany wiking. Ubrany jest, podobnie jak inni, w skórzaną, ciepłą odzież. Na nogach ma ciepłe buty, które chronią przed zimnem. Na szczycie okrągłej głowy spoczywa trójkątny hełm z dwoma parami rogów- jedną krótką, drugą dłuższą i wygiętą do góry. Hoark ma bardzo bujną i długą brodę, a także długie wąsy i średniej długości włosy, wyrastające spod hełmu.

Charakter

Mężczyzna jest waleczny i odważny, a także stanowczy. Ponieważ słabo go znamy, nie możemy więcej powiedzieć na temat jego osobowości.

Umiejętności

  • Waleczność: mężczyzna zaciekle walczy w obronie wyspy Berk.
  • Spostrzegawczość: wie, jakie smoki atakują wyspę, i dostrzega nawet te najrzadsze, o czym informuje pozostałych mieszkańców.
  • Głos: ma bardzo donośny głos, dzięki któremu przekazuje informacje innym wikingom.

Historia

Jak wytresować smoka

Mężczyzna raz pojawia się i raz zostaje wspomniany w filmie. To on krzyczy "Ogień!", zauważywszy płonący dom podczas ataku smoków na Berk. Później, gdy Stoick Ważki pyta o gatunki, które pojawiły się podczas walki, jeden z wikingów informuje go o tym, że "Hoark widział Koszmara Ponocnika".

Jak wytresować smoka 2

W drugiej części filmu pojawia się tylko raz, kiedy wyspa zostaje zaatakowana przez Oszołomostracha, a Czkawka i pozostali jeźdźcy przybywają do domu na grzbietach Szponiaków. Hoark mówi wówczas "Ej ludzie, to Czkawka!".

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki