FANDOM

Hoark Haggard (brak polskiego tłumaczenia) - jeden z wikingów należących do plemienia Wandali, pojawiających się w filmach.

Wygląd

Jest to dość silnie zbudowany wiking. Ubrany jest, podobnie jak inni, w skórzaną, ciepłą odzież. Na nogach ma ciepłe buty, które chronią przed zimnem. Na szczycie okrągłej głowy spoczywa trójkątny hełm z dwoma parami rogów- jedną krótką, drugą dłuższą i wygiętą do góry. Hoark ma bardzo bujną i długą brodę, a także długie wąsy i średniej długości włosy, wyrastające spod hełmu.

Charakter

Mężczyzna jest waleczny i odważny, a także stanowczy. Ponieważ występuje zaledwie kilka razy w obu filmach, nie można więcej powiedzieć na temat jego osobowości.

Umiejętności

  • Waleczność: mężczyzna zaciekle walczy w obronie wyspy Berk.
  • Spostrzegawczość: wie, jakie smoki atakują wyspę, i dostrzega nawet te najrzadsze, o czym informuje pozostałych mieszkańców.
  • Głos: ma bardzo donośny głos, dzięki któremu przekazuje informacje innym wikingom.

Historia

Jak wytresować smoka

Mężczyzna raz pojawia się i raz zostaje wspomniany w filmie. To on krzyczy "Ogień!", zauważywszy płonący dom podczas ataku smoków na Berk. Później, gdy Stoick Ważki pyta o gatunki, które pojawiły się podczas walki, jeden z wikingów informuje go o tym, że "Hoark widział Koszmara Ponocnika".

Jak wytresować smoka 2

W drugiej części filmu pojawia się tylko raz, kiedy wyspa zostaje zaatakowana przez Oszołomostracha, a Czkawka i pozostali jeźdźcy przybywają do domu na grzbietach Szponiaków. Hoark mówi wówczas "Ej ludzie, to Czkawka!".

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier