FANDOM

Hildegarda Larsen - mała córeczka pani i pana Larsenów, bohaterka pojawiająca się w serialu Jeźdźcy smoków i w krótkometrażówce Świt jeźdźców smoków.

Wygląd

Wygląd dziewczynki jest pokazany jedynie w krótkometrażówce Świt jeźdźców smoków. Tam jest w wieku ok. 2 lat. Ma krótkie blond włosy, zielone oczy i trochę za duży hełm. Według Mieczyka gdy była niemowlakiem, jej twarz wyglądała jak bekon, jej brzydki wygląd był zresztą potwierdzany również przez innych Wikingów. Z powodu jej wyglądu, Pyskacz sugeruje, że może lepiej było nazwać dziecko "Magnus".

Historia

Jeźdźcy smoków 

W odcinku Wiking do wynajęcia Pyskacz, na oczach całego plemienia Wandali, odbywa rytuał, zgodnie z którym dziecko zostaje oficjalnie przyjęte do klanu.

W odcinku Dziwnobarwny klejnot matka dziewczynki pragnie zdobyć kamień wielkiego szczęścia (którym w rzeczywistości jest jajo Zmiennoskrzydłego), by zapewnić dostatek sobie oraz dziecku. Wtedy też Mieczyk podchodzi i spogląda na zawiniątko, po czym odskakuje, mówiąc, że Hildegarda wygląda jak kości zawinięte w bekon.

Świt jeźdźców smoków

Jest widoczna na widowni na pierwszych smoczych wyścigach ze swoim bratem, tatą, mamą i pluszakiem.

Ciekawostki

  • Jest podobna do swojego brata Gustava.
  • Ma pluszaka podobnego do owcy.
  • Pyskacz uważa, że powinna się nazywać Magnus, zresztą takie było jej początkowe imię.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier