Fandom

Hildegarda Larsen

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Humans ico.png Hildegarda
IMG 20141022 182948.jpg
Podstawowe informacje
Imię Hildegarda
Przezwiska Magnus, bekon
Płeć Kobieta
Klan Wandale
Status Żyje
Lokalizacja Berk
Wygląd
Oczy Zielone
Włosy Blond
Rodzina
Ojciec Pan Larsen
Matka Pani Larsen
Rodzeństwo Gustaw Larsen

Hildegarda Larsen - mała córeczka pani i pana Larsenów, bohaterka pojawiająca się w serialu Jeźdźcy smoków i w krótkometrażówce Świt jeźdźców smoków.

Wygląd

Wygląd dziewczynki jest pokazany jedynie w krótkometrażówce Świt jeźdźców smoków. Tam jest w wieku ok. 2 lat. Ma krótkie blond włosy, zielone oczy i trochę za duży hełm. Według Mieczyka gdy była niemowlakiem, jej twarz wyglądała jak bekon, jej brzydki wygląd był zresztą potwierdzany również przez innych Wikingów. Z powodu jej wyglądu, Pyskacz sugeruje, że może lepiej było nazwać dziecko "Magnus".

Historia

Jeźdźcy smoków 

W odcinku Wiking do wynajęcia Pyskacz, na oczach całego plemienia Wandali, odbywa rytuał, zgodnie z którym dziecko zostaje oficjalnie przyjęte do klanu.

W odcinku Dziwnobarwny klejnot matka dziewczynki pragnie zdobyć kamień wielkiego szczęścia (którym w rzeczywistości jest jajo Zmiennoskrzydłego), by zapewnić dostatek sobie oraz dziecku. Wtedy też Mieczyk podchodzi i spogląda na zawiniątko, po czym odskakuje, mówiąc, że Hildegarda wygląda jak kości zawinięte w bekon.

Świt jeźdźców smoków

Jest widoczna na widowni na pierwszych smoczych wyścigach ze swoim bratem, tatą, mamą i pluszakiem.

Ciekawostki

  • Jest podobna do swojego brata Gustava.
  • Ma pluszaka podobnego do owcy.
  • Pyskacz uważa, że powinna się nazywać Magnus, zresztą takie było jej początkowe imię.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki