Fandom

Guide to the Dragons

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Guide to the Dragons
Guide to the dragons 1.jpg250px}}
tom 1 (po lewej) i tom 2 (po prawej)
Informacje
Wydawca Simon Spotlight
Data wydania 06.05.2014 (tom 1)

26.08.2014 (tom 2)

Język angielski
Liczba stron 24 (tom 1)

24 (tom 2)

Guide to the Dragons (brak polskiego tytułu; Przewodnik po Smokach) - dwuczęściowa książka stanowiąca przewodnik po wielu gatunkach smoków, poznanych zarówno w filmach, jak i serialu. Pierwszy tom ukazał się w sprzedaży 6 maja 2014 roku, zaś drugi wkrótce po międzynarodowej premierze filmu Jak wytresować smoka 2, 26 sierpnia 2014 roku.

Opis

Ten wypełniony smokami przewodnik zawiera dwustronny plakat, a na okładce znajdują się wypukłe, zafoliowane obrazki. Każdy fan Smoków z DreamWorks musi go posiadać!

Który gatunek smoka jest najszybszy? Który posiada największą rozpiętość skrzydeł? I który jest największy ze wszystkich? Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania w tym szczegółowym przewodniku po smokach ze świata Czkawki. Ten niezbędny podręcznik z filmów Jak wytresować smoka zawiera dwustronny plakat - pierwsza strona przedstawia piękny, powiększony wizerunek Szczerbatka, a gdy odwrócisz na drugą stronę, zobaczysz mapę z miejscami zamieszkiwanymi przez wszystkie smoki! Drugi tom kolekcjonerskiego smoczego przewodnika także zawiera dwustronny plakat. W nim możesz sprawdzić, jakie smoki nie mają żadnych słabości, które posiadają najlepszą zdolność kamuflażu, a nawet, jaki smok uwielbia się bawić! Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania na temat dziesięciu nowych gatunków w drugim tomie szczegółowego przewodnika po smokach ze świata Czkawki. 

How To Train Your Dragon © 2014 DreamWorks Animation L.L.C.

- opis ze strony amazon.com (tłumaczenie)

Opisane gatunki

W książce zostały opisane między innymi:

Gdzie kupić

Ciekawostki

Inne Wiki

Losowa wiki