Fandom

Gruby Konsul

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gruby Konsul (ang. The Fat Consul) — przywódca Rzymian. Nie bierze udziału w walkach, a cały czas wypoczywa i wiedzie dogodne, bogate, sielskie życie. Mieszka w Forcie Fatalus.

Zazwyczaj przy jego boku zauważyć można Chudego Konsula , za którego podaje się Alvin Przechera.

Wygląd

Konsul ten jest niezwykle gruby. Gdy leży na kanapie, tłuszcz z jego brzucha wylewa się poza nią i musi być podtrzymywany przez niewolnika. Nosi bogate szaty, które potwierdzają jego stanowisko.

Charakter

Gruby Konsul nie bierze udziału w walkach, a cały czas wypoczywa i wiedzie dogodne, bogate życie. Nie grzeszy jednak rozumem i ma krótką, zawodną pamięć. 

Większość czasu spędza na kanapie i je. Zazwyczaj zjada swoje ulubione potrawy przygotowywane ze smoków. Do najbardziej lubianych przez niego dań należą żywe nanosmoki maczane w miodzie.

Historia

W powieści Jak mówić po smoczemu Czkawka zostaje porwany przez Rzymian. Ci stawiają go przed obliczem Grubego Konsula. Kiedy mężczyzna porwał Oseska - smoka Czkawki - chłopiec, chcąc zdezorientować wroga i odzyskać przyjaciela, podłożył Elektrobala do talerza z nanosmokami. Konsul został zaatakowany prądem i stracił przytomność.

Zobacz też

Bohaterowie z książek

Inne Wiki

Losowa wiki