Fandom

Gromogrzmot (pisklę)

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gromogrzmot
Bim Bam Bom.png
Informacje podstawowe
Typ ognia głośny ryk
Wygląd
Dragons silo bing bang boom.png
Ryk
MałyGronkiel.ogg
Statystyki
Stats icon attack.png Atak 12
Stats icon speed.png Szybkość 14
Stats icon armor.png Obrona 10
Stats icon fire.png Moc ognia 16
Stats icon shot.png Liczba splunięć 6
Stats icon venom.png Trucizna 0
Stats icon jaw.png Zacisk szczęk 7
Stats icon stealth.png Spryt 8

Pisklę Gromogrzmota jest to Gromogrzmot w drugiej fazie rozwoju, następującej po jaju. Pojawia się w serialu, w odcinku Bim! Bam! Bom! oraz w grach.

Wygląd

Oprócz nieproporcjonalnie dużych oczu, małe Gromogrzmoty mają proporcjonalne ciała, podobnie do dorosłych osobników. Posiadają ostre zęby.

Zachowanie

Pisklęta te są bardzo energiczne, niekiedy nadpobudliwe. Bardzo często używają swojego głośnego ryku i mają skłonność do siania zniszczenia, gdziekolwiek się pojawią.

Umiejętności

Mają zdolność do wytwarzania fali dźwiękowej, jednak nie jest tak potężna i niebezpieczna jak u dorosłych osobników. Jest w stanie jednak odstraszyć wroga lub spowodować dość duże zniszczenie. Młode Gromogrzmoty są jednymi z nielicznych młodych smoków które potrafią dobrze latać.

Historia

Pisklaki pierwszy i jedyny raz pojawiają się w odcinku Bim! Bam! Bom!. Zostały odkryte dzięki wynalazkowi Czkawki, który nazwał Burzowe ucho. Wódz wraz z synem postanowili sprawdzić tajemnicze odgłosy. Zachwycili się nimi, jednak nie wzięli ich ze sobą. Stoick zapytany co zrobić ze zgubami odpowiedział, że nie chce ich na wyspie.

Smoki więc same odnalazły Berk i zaczęły terroryzować mieszkańców swoją nieskończoną energią do zabawy oraz potężnymi (choć niezbyt niebezpiecznymi) rykami. Nikt nie był w stanie zapanować nad maluchami. Jeźdźcy zabrali smoczki do Smoczej Akademii i tam usiłowali wytresować, choć bezskutecznie. Tam również zostały nazwane przez Mieczyka i Szpadkę. Ponownie rozrabiające maluchy uspokoił Thornado, który wkroczył na arenę bez swojego jeźdźca. Małe smoki podążyły za nim i w ten sposób uciekły treserom. 

Jeźdźcy w żaden sposób nie mogli pozbyć się maluchów. Usiłowali zostawić je na wyspie, jednak one leciały za nimi. W końcu Sączysmark znalazł sposób na przechytrzenie ich. Po chwili jednak zaatakowało je stado dzikich smoków. Przerażone maluchy nie mogły się obronić. Do akcji wówczas musieli wkroczyć jeźdźcy. Smoki zawsze jednak, póki są małe, będą narażone na ataki. Na Smoczej Wyspie, razem z maluchami, został więc Thornado.

Galeria

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki