Fandom

Gothi's Frostfright

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Artykuł
Dragon icon.png Gothi's Frostfright
Snow Wraith Gothi.png
Podstawowe informacje
Imię Gothi's Frostfright
Gatunek Mroziczort
Status żyje
Lokalizacja Berk
Rodzina
Rodzeństwo Frostfright's lil sis
Frostfright's big bro
Pozostałe informacje
Debiut Smocze Oko pana tuczy (część 2)

Gothi's Frostfright - przedstawiciel gatunku Mroziczort, smok pojawiający się w 3 sezonie serialu Jeźdźcy Smoków oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Imię smoka zostało ujawnione dopiero w grze.

Wygląd

Ciało tego smoka jest dość masywne. Zwierzę posiada jedną parę stosunkowo dużych skrzydeł, jedną parę dużych, umięśnionych nóg i długi ogon.

Stosunkowo niewielka głowa osadzona jest na krótkiej szyi. Potężne szczęki potrafią się szeroko rozewrzeć. Między dość małymi oczami znajduje się róg, wyglądający, jakby był ścięty. Z głowy wyrastają liczne cienkie grzebienie, przypominające te u Stormcuttera. Na podbródku widnieje długi róg, także wyglądający na ścięty.

Wzdłuż grzbietu i ogona ciągnie się rząd dużych kolców, a na prawie całej skórze smoka wyrastają sterczące łuski.

Silne, ostre szpony na łapach i skrzydłach umożliwiają smokowi wczepianie się w lód i bezproblemowe poruszanie się w śnieżno-lodowym środowisku.

Skóra ma białą barwę. Kolor ten pozwala smokowi na kamuflaż w jego naturalnym środowisku, co ma znaczenie zarówno podczas skradania się do ofiar, jak i podczas ucieczki.

Tęczówki smoka są fioletowo-niebieskie, z wąską białą obwódką wokół pionowych źrenic.

Historia

Na końcu świata

Smok pojawia się w trzecim sezonie serialu w odcinku Smocze Oko pana tuczy (część 2). Ząb zwierzęcia jest potrzebny do aktywacji Smoczego Oka. Jeźdźcy wyruszają więc wraz z Gothi na Wyspę Lodowców, gdzie kilkakrotnie dochodzi do ataku smoka. W końcu udaje się wyrwać mały ząb Mroziczorta. Po włożeniu go do cylindra Smoczego Oka, można było aktywować tajemniczy artefakt.

W grach

Rise of Berk

Gothi's Frostfright

Gothi's Frostfright.png

Gothi's Frostfright.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko ?
Czas poszukiwania jaja 5 godzin
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png 2 750
Opis z gry
Gothi first met this Snow Wraith as a 'young' girl, when she became the sole survivor of it's attack on her search party. She still has the scar from the attack on her arm.
Tłumaczenie
Gothi po raz pierwszy spotkała tego Mroziczorta jako "młoda" dziewczyna, kiedy stała się jedyną osobą, która ocalała po jego ataku. Kobieta nadal ma bliznę na ramieniu, po ataku zwierzęcia.

Zobacz też:

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki