FANDOM

Artykuł

Gothi's Frostfright - przedstawiciel gatunku Mroziczort, smok pojawiający się w 3 sezonie serialu Jeźdźcy Smoków oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Imię smoka zostało ujawnione dopiero w grze.

Wygląd

Ciało tego smoka jest dość masywne. Zwierzę posiada jedną parę stosunkowo dużych skrzydeł, jedną parę dużych, umięśnionych nóg i długi ogon.

Stosunkowo niewielka głowa osadzona jest na krótkiej szyi. Potężne szczęki potrafią się szeroko rozewrzeć. Między dość małymi oczami znajduje się róg, wyglądający, jakby był ścięty. Z głowy wyrastają liczne cienkie grzebienie, przypominające te u Stormcuttera. Na podbródku widnieje długi róg, także wyglądający na ścięty.

Wzdłuż grzbietu i ogona ciągnie się rząd dużych kolców, a na prawie całej skórze smoka wyrastają sterczące łuski.

Silne, ostre szpony na łapach i skrzydłach umożliwiają smokowi wczepianie się w lód i bezproblemowe poruszanie się w śnieżno-lodowym środowisku.

Skóra ma białą barwę. Kolor ten pozwala smokowi na kamuflaż w jego naturalnym środowisku, co ma znaczenie zarówno podczas skradania się do ofiar, jak i podczas ucieczki.

Tęczówki smoka są fioletowo-niebieskie, z wąską białą obwódką wokół pionowych źrenic.

Historia

Na końcu świata

Smok pojawia się w trzecim sezonie serialu w odcinku Smocze Oko pana tuczy (część 2). Ząb zwierzęcia jest potrzebny do aktywacji Smoczego Oka. Jeźdźcy wyruszają więc wraz z Gothi na Wyspę Lodowców, gdzie kilkakrotnie dochodzi do ataku smoka. W końcu udaje się wyrwać mały ząb Mroziczorta. Po włożeniu go do cylindra Smoczego Oka, można było aktywować tajemniczy artefakt.

W grach

Rise of Berk

Zobacz też:

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier