Fandom

Garffiiljorg

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Dragon icon.png Garffiiljorg
Tumblr o9c3o83nru1uxfga8o1 540.jpg
Podstawowe informacje
Imię Garffiiljorg
Przezwiska Garf
Gatunek Śmiercipieśń
Płeć samiec
Przyjaciele Jeźdźcy Smoków
Wrogowie Łowcy Smoków
Status żyje
Lokalizacja Melodyjna Wyspa
Pozostałe informacje
Debiut Tone Death

Garffiiljorg  - pisklę z gatunku Śmiercipieśń, którego jajo zostało uratowane przez Jeźdźców z rąk Łowców Smoków. Smoczę po raz pierwszy pojawia się w odcinku Tone Death.

Wygląd

Smoczę jest maleńkie w stosunku do osobnika dorosłego, jest znacznie mniejsze od jego głowy. Również proporcje ciała są zupełnie inne. Wszystkie cztery łapy są podobnej wielkości, duże w stosunku do tułowia, który z kolei jest dość obły. Duża głowa jest zwieńczona małymi jeszcze wachlarzami oraz krótkimi rogami. Ubarwienie smoczęcia nie jest jeszcze tak jaskrawe, jak w przypadku dorosłego smoka.

Charakter

Garf jest dość przyjaznym smoczęciem, chociaż ma skłonności do częstego płaczu, irytującego Jeźdźców. Jedynym sposobem na jego płacz jest śpiew. Poza tym, jako młode, ma duży apetyt. Przejawiał go nawet wobec kurczaka Mieczyka, który tak naprawdę pomógł mu się wykluć. 

Umiejętności

Pomimo, że Garffiiljorg ma dopiero kilka dni, wykazuje się umiejętnościami niemal tak zaawansowanymi, jakie posiadają dorosłe osobniki Śmiercipieśnia. 

Garf uważnie wsłuchiwał się w piosenki śpiewane przez Jeźdźców, przez co nauczył się tej sztuki sam, a to z kolei pomogło mu później porozumieć się z dorosłym Śmiercipieśniem. Poza tym, smoczę doskonale rozumie, o czym śpiewają ludzie, i potrafi się do tego stosownie odnieść. 

Smoczę posiada również zdolność do plucia zastygającym bursztynem. Wypluwa go wystarczającą ilość, aby unieruchomić kurczaka. Od tej techniki polowania znacznie bardziej preferuje jednak śpiew. 

Garf wcześnie posiadł również ogólną sprawność fizyczną. Był w stanie szybko podnieść się z ziemi, gdy swoim ogonem powalił go dorosły Śmiercipieśń, a prócz tego smok szybko nauczył się również latać. 

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

W odcinku Tone Death dowiadujemy się, że Łowcy Smoków zdobyli jajo Garfa. Kiedy Jeźdźcy pojawili się w pobliżu ich pozycji, Łowcy wystrzelili jajo w powietrze, aby odwrócić uwagę Jeźdźców w stronę jeszcze nienarodzonego smoczęcia. Tak też się stało i jajo trafiło na Koniec Świata.

Podczas gdy Czkawka i Śledzik zastanawiali się, do jakiego smoka należy jajo, kurczak Mieczyka dostrzegł je i usiadł na nim, wysiadując je. Niedługo potem jajo pękło, a ze środka wyłoniło się pisklę, głośno zawodząc. Jeźdźcy szybko zniecierpliwili się płaczem i zastanawiali się, jak uciszyć smoka. Imię dla smoka, Garffiiljorg, wymyślił Mieczyk. Gdy zapadła noc, Jeźdźcy umieścili pisklę w jednej ze smoczych stajni. Garf przestał płakać, gdy kurczak Mieczyka dotrzymał mu towarzystwa i zaczął mu "śpiewać". W odpowiedzi mały smok splunął unieruchamiającym bursztynem w stronę zwierzęcia i próbowało je zjeść. Wówczas Jeźdźcy z przerażeniem uświadomili sobie, że pisklę reprezentuje gatunek Śmiercipieśnia

Następnego dnia Jeźdźcy, w szczególności Sączysmark, szukali pomysłu, aby pozbyć się smoczęcia. Czkawka i Heathera stanowczo się jednak sprzeciwili, nie chcąc pozostawiać pisklaka samego sobie. Sączysmark sugeruje, aby odnieść go na Melodyjną Wyspę, Czkawka jednak zauważa, że ich ostatnia wizyta w tym miejscu nie należała do najprzyjemniejszych. Wówczas Heathera zaczyna śpiewać, a jej śpiew usypia nie tylko Garfa, lecz również bliźniaki oraz ich smoka. Czkawka uświadamia sobie, że śpiew jest nie tylko sposobem polowania Śmiercipieśnia, lecz także sposobem komunikacji. On i Heathera wpadają na pomysł, aby wykorzystać śpiew do tresury Garfa. 

Niestety, Garf wciąż pluje bursztynem w Jeźdźców, niezależnie od tego, czy podoba mu się ich śpiew, czy nie. Tylko Heathera nie jest atakowana. Wówczas Czkawka podejmuje decyzję, aby zabrać smoczę na Melodyjną Wyspę, do dorosłego Śmiercipieśnia. 

W drodze na wyspę, Jeźdźcy utrzymują Garfa w ciszy śpiewając mu i używając smoczymiętki. Gdy docierają na miejsce, zauważają, że Śmiercipieśniowi udało się uciec z jaskini, w której poprzednim razem uwięził go Czkawka z pomocą Earsplittera. Wkrótce smok pojawia się i atakuje Jeźdźców, a wówczas Garf podlatuje do Śmiercipieśnia i wydaje z siebie płacz. Dorosły smok zaczyna śpiewać, na co Garf odpowiada tym samym, jednak zostaje przez niego uderzony ogonem i wpada na skalną ścianę. Czkawka zdaje sobie sprawę, że Śmiercipieśniowi nie podobają się piosenki wymyślone przez Jeźdźców. Gdy dorosły smok przymierza się do ponownego ataku, Garf wzlatuje w niebo i staje w ich obronie, znów śpiewając. Tym razem Śmiercipieśń akceptuje pieśń smoczęcia i adoptuje je. Razem odlatują w głąb wyspy.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Garffiiljorg

Garffiljorg - NBG.png

Garffiljorg - NBG.png

Garffiljorg Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalne okazje
Główne siedlisko Melodyjna Wyspa
Czas poszukiwania jaja 4 h
Czas wyklucia nie dotyczy
Cena RoB-runa.png 5,000
Opis z gry
Hatched under Chicken, this Deathsong likes to be sung to...constantly! So clear your throaths Vkings, or Garffiljorg will be happy to wail a song of its own.
Tłumaczenie
{{{tłumaczenie}}}

Ciekawostki

  • Heathera zdaje się być jedynym Jeźdźcem akceptowanym przez Garfa, ponieważ jako jedyna nie została przez niego zaatakowana bursztynem. 
  • W przeciwieństwie do jaj innych smoków, jajo Śmiercipieśnia nie eksplodowało podczas wyklucia. 
  • Poza Bimem, Bamem i Bomem, Garf jest jedynym smoczęciem wychowanym przez smoka z tego samego gatunku, lecz niebędącego jego biologicznym rodzicem.
  • W przeciwieństwie do dorosłego osobnika, Garf porusza się na czterech kończynach, a nie na dwóch. 
  • W grze Rise of Berk został pokazany jako już dorosły osobnik, mimo iż w serialu jest pisklęciem.

Galeria

Zobacz też:

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki