Fandom

Foreverwing

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze55 Udostępnij

Tajemnicza klasa box.png Foreverwing
Foreverwing.jpg
Informacje podstawowe
Klasa Tajemnicza klasa
Typ ognia nieznany
Wygląd
Barwa jasnobrązowa
Główne cechy ogromne, masywne ciało, skóra przypominające drzewa, grzbiet porośnięty drzewami
Statystyki

Foreverwing (brak polskiego tłumaczenia)- smok pojawiający się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Jest to jeden z nielicznych gatunków, należących do masywnych smoków-gigantów, obok Czerwonej śmierci, Krzykozgona oraz Oszołomostracha. Przedstawiciel Tajemniczej Klasy.

Wygląd

Smok osiąga ogromne rozmiary, prawdopodobnie sięgające kilkudziesięciu (lub nawet ponad stu) metrów wysokości i długości.

Foreverwing sprawia wrażenie, jakby składał się z licznych pni drzew, połączonych i poskręcanych ze sobą w kształt masywnego stworzenia. Łapy są niezwykle grube i silne, podobnie jak tułów. Krótka, gruba szyja łączy tułów ze spłaszczoną głową. Pysk jest duży, zęby stosunkowo małe i niezbyt ostre. Małe oczy osadzone są blisko siebie, za nozdrzami. Z tyłu głowy wyrasta charakterystyczna korona, która także sprawia wrażenie złożonej z wydłużonych bali drewna.

Smok prawdopodobnie większość życia spędza w bezruchu, wskutek czego jego grzbiet porastają drzewa iglaste. Dzięki temu Foreverwing wtapia się w otoczenie, co może mieć zastosowanie jako kamuflaż.

Foreverwing ma wielkie skrzydła.

Charakter

Foreverwing jest kolejnym gatunkiem, który może pełnić funkcję Alfy. Wygląda na opiekuńczego i niezwykle spokojnego smoka, na co wskazuje jego "wrastanie" w otoczenie.

Siedlisko

Foreverwing mieszka w leśniej grocie położonej za Wyspą Berk.

Rise of Berk 

Smok udostępniony został po aktualizacji w maju 2015 roku. Można go kupić za 30,000 run lub zdobyć przez wymianę kolekcji. Aby go odblokować, należy posiadać już Zieloną Śmierć oraz 500 Wikingów na wyspie. Mieszka w lesie.

Posiadanie Foreverwinga daje nam następujące udogodnienia:

  • Przyspieszenie pracy smoków zbierających drewno,
  • Dostęp do kolekcji, w których można zdobyć smoki z typu Ziemnych (ang. Seedling),
  • Nowe miejsce do zdobywania drewna.

Ciekawostki

  • Smok prawdopodobnie pojawia się na początku Księgi smoków.
  • Według informacji z gry Rise of Berk, Foreverwing posiada telepatyczną więź z Czkawką.
  • Jest to jedyny poznany smok, na którym występują struktury podobne do drzew iglastych.

Galeria

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki